کلیه کارکنان سازمان بسیج تا پایان مهرماه به اردوی جهادی می‌روند

کلیه کارکنان سازمان بسیج تا پایان مهرماه به اردوی جهادی می‌روند

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: در پاسخ به مطالبات کارکنان، برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور تمام کارکنان اقشار، تا پایان مهرماه همه کارکنان سازمان، در یک اردوی جهادی یک هفته‌ای شرکت خواهند کرد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم،‌ سردار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه خواستگاه انقلاب اسلامی، عبارت بود از وجود تفکر ارزشی و دینی در لایه‌های مختلف اجتماعی، اظهار داشت: تفکر انقلابی و جهادی با هدف رساندن جامعه ایرانی به سطح متعالی در کشور فعال شد و انقلاب اسلامی را رقم زد. رویکرد جهادی و انقلابی پایه گذار انقلاب است و جمهوری اسلامی با تکیه بر همین عنصر از موانع سختی چون تجاوز دشمن بعثی و تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی عبور کرده است.

وی با تاکید بر اینکه رسیدن انقلاب اسلامی به اهداف نورانی مستلزم توسعه رویکرد جهادی در همه دستگاه های مدیریتی نظام است، خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته با مطالبه و درخواست جدی کارکنان و اعضای ستاد سازمان بسیج مستضعفین برای فراهم آوردن حضور آنها در اردوهای جهادی و خدمت رسانی به مردم محروم روبرو بودیم و بخش عمده‌ای از کارکنان مطالبه و توقع جدی این را داشتند که برای حضور آنها در مناطق محروم توسط سازمان بسیج مستضعفین برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی در همین رابطه افرود: با تدبیری که توسط ریاست سازمان بسیج مستضعفین اندیشیده شد، در پاسخ به مطالبات کارکنان، برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور تمام کارکنان اقشار، معاونت‌ها و رده‌های سازمان بسیج مستضعفین در اردوی جهادی صورت گرفته و تا پایان مهرماه همه کارکنان سازمان، در یک اردوی جهادی یک هفته‌ای شرکت خواهند کرد. از روز گذشته نیز اردوی جهادی کارکنان سازمان بسیج کارگری آغاز شده است.

غلامی حضور کارکنان سازمان بسیج مستضعفین در اردوی جهادی یک هفته‌ای را داوطلبانه و غیراجباری خواند و گفت: این برنامه‌ریزی به درخواست خود کارکنان صورت گرفته و اجباری برای شرکت در آن وجود ندارد، با این وجود برآورد ما این است که به جز عزیزانی که ممکن است با برخی مشکلات یا گرفتاری‌های شخصی روبرو شوند، تقریبا همه کارکنان در این اردوها شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفین از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و اقشار بسیج نظیر مهندسین عمران، صنعت، کشاورزی، پزشکان و ... از بالاترین تخصص‌ها برخوردار هستند، اظهار کرد: در این اردوهای جهادی یک هفته‌ای، علاوه بر خدمت رسانی به مردم محروم، به دنبال احیای فرهنگ ارزشمند کار و تلاش در کشور هستیم. مطالبه سازمان بسیج مستضعفین از بسیج سازندگی این است که با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی که به نقاط مختلف کشور سفر می‌کنند، نقش‌آفرینی جدی در مسیر احیاء دوباره فرهنگ کار و تلاش داشته باشد.

غلامی با بیان اینکه تلفیق توانمندی متخصصین بسیج با ظرفیت‌های گروه‌های جهادی می تواند تحولی مهم در فرهنگ کار به وجود آورد، خاطرنشان کرد: در اردوهای جهادی علاوه بر ارائه خدمات گوناگون عمرانی و فرهنگی، به دنبال این هستیم که به مردم بیاموزیم چگونه از ظرفیت های خالی و غیر فعالِ در اختیارشان برای ایجاد شغل و کسب درآمد استفاده کنند، بسیج سازندگی همچنین به دنبال این است که با ایجاد مشاغل خانگی و کارگاه های کوچک و زودبازده در تحقق اقتصاد مقاومتی سهم خود را ادا کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon