موافقت زنگنه با تجدیدنظر در قیمت سوخت شناورها

موافقت زنگنه با تجدیدنظر در قیمت سوخت شناورها

خبرگزاری تسنیم:سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر نفت با تجدید نظر در قیمت سوخت تحویلی به شناروهای دریایی خبر داد.

منصور آرامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره جلسه دیروز - یک‌شنبه، 4 مردادماه- کمیسیون عمران مجلس با وزیر نفت گفت: آقای زنگنه پذیرفت که در نحوه عرضه سوخت به شناورهای دریایی تجدید نظر صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: بر این اساس یا قیمت سوخت عرضه شده به شناورها تغییر خواهد کرد و یا اینکه بر اساس حجم باری که توسط شناورها جا به جا می‌شود سوخت به آنها  تحویل داده شود.

وی از تشکیل یک کمیته با حضور اعضای کمیسیون انرژی و مدیران وزارت نفت خبر داد و گفت: این کمیته راهکارهای مناسب پیشنهادی برای کاهش مصرف انرژی و تأمین انرژی مورد نیاز مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را جهت تدوین برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور و بودجه سال 95 بررسی می‌کند.

به گزارش تسنیم، تا پیش از افزایش قیمت فرآورده‌های نفتی در خردادماه، شناورهای دریایی تا سقف معینی گازوئیل را هر لیتر 250 تومان دریافت می‌کردند و در صورت نیاز بیشتر هر لیتر گازوئیل با نرخ 500 تومان به آنها عرضه می‌شد اما از خردادماه امسال بر اساس مصوبه دولت کلیه نیاز شناورهای دریایی به گازوئیل با قیمت هر لیتر 300 تومان تأمین می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه