عملیات مرصاد الگویی برای ایستادگی در برابر استکبار است

عملیات مرصاد الگویی برای ایستادگی در برابر استکبار است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: با الگوگیری از وحدت و یک‌پارچگی ملت و رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد می‌توان در مقابل استکبار ایستادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد که امروز در حسینیه ثارالله سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: درس و عبرت‌های موجود در عملیات مرصاد در هیچ دوره‌ای از دوران دفاع مقدس وجود نداشته است و باید از این میراث پاسداری کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان "باید از میراث گرانبهای شهدا به‌درستی حفاظت کنیم" عنوان کرد: شهیدان هشت سال دفاع مقدس با خون خود سبب سربلندی جمهوری اسلامی ایران شدند و این میراث گرانبهایی است که از شهدا برای ما به یادگار مانده است.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه دفاع مقدس در تاریخ دارای جایگاه والایی است، گفت: عملیات مرصاد در طول هشت سال دفاع مقدس طوفان و چالش بزرگی بود که با عنایت خداوند، درایت امام خمینی(ره)، شجاعت رزمندگان و حضور پرشور مردم برای مبارزه با خائنان به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه شهدای عملیات مرصاد بسیار مظلوم هستند، افزود: ضدانقلاب و جریان نفاق در این تجاوز خود نیروهای مسلح و مردم بی‌گناه را به‌ویژه در اسلام‌آباد غرب و سرپل‌ذهاب به بدترین شکل به شهادت می‌رساندند و بر این اساس شهادت مظلومانه آن‌ها در شهر خود نباید فراموش شود.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه مردم و نیروهای مسلح با هر دیدگاهی در عملیات مرصاد منافقان را خائن و دشمن می‌دانستند، اظهار کرد: با تقویت ایستادگی در خود به‌طور قطع شکست ناپذیر خواهیم ماند و تا زمانی که بر این اعتقاد پایبند باشیم سربلند هستیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری این مراسم به‌منظور یادآوری ایام دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: یادمان مرصاد کرمانشاه در حال توسعه است و امیدداریم برنامه‌های سال‌های آینده سالروز عملیات مرصاد در این یادمان و در شأن مردم کرمانشاه برگزار شود.

انتهای پیام /ی*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon