مشکلات فعالان حوزه فرش کشور بررسی می‌شود


مشکلات فعالان حوزه فرش کشور بررسی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام مرکز ملی فرش ایران بر لزوم رونق بازار فرش کشور تاکید کرد و گفت: برای نائل شدن به این هدف، مشکلات فعالان حوزه فرش کشور با حضور اعضای اتحادیه‌ها و مسئولان ذیربط بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابراهیم عزیزی‌هریس امروز در جلسه مجمع سالانه اتحادیه فرش دستبافت اظهار داشت: مرکز ملی فرش ایران در صدد است تا با همکاری اتحادیه‌های ذیربط فعال در حوزه فرش بازار این کالا را بهبود بخشد.

وی با اشاره به تولیدات فرش در اقصی نقاط کشور تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های تدوین شده در حوزه فرش امیدواریم شاهد خروج از حالت رکود در این صنعت باشیم.

قائم مقام مرکز ملی فرش ایران ضمن ابراز رضایت از فعالیت‌های اتحادیه‌های فعال در بخش تولید فرش به ویژه اتحادیه فرش روستایی عنوان کرد: اتحادیه فرش روستایی از جمله اتحادیه‌های محکم ایران بوده که در حال حاضر در سراسر کشور افراد بسیار فعالی را تحت پوشش قرار داده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هم اندیشی به منظور بهبود اوضاع فرش کشور با افراد ذیربط خاطرنشان کرد: این گونه جلسات به منظور تولید و فروش فرش کشور برگزار می‌شود.

عزیزی‌هریس بر لزوم همکاری بین فعالان بخش تولید فرش تاکید کرد و افزود: معتقدم با همکاری و هماهنگی بین دست‌اندرکاران و فعالان و مسئولان این بخش،  بازار فرش ایران بیش از پیش رونق می‌یابد.

وی تصریح کرد: به منظور افزایش کیفیت فرش دستبافت، اقدامات قابل توجهی در بازار این کالا انجام می‌گیرد.

قائم مقام مرکز ملی فرش ایران بر لزوم برطرف شدن مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و فروشندگان فرش تاکید کرد و گفت: امیدواریم در جلسات هم اندیشی با اعضای اتحادیه‌های ذیربط عمده مشکلات فعالان این بخش را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon