فتاح: عملیات «مرصاد» به ما آموخت که به دشمن و کاغذ پاره‌های آنان نباید اعتماد کرد


فتاح: عملیات «مرصاد» به ما آموخت که به دشمن و کاغذ پاره‌های آنان نباید اعتماد کرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ‌با اشاره به اینکه عملیات مرصاد یک ماه بعد از قبول قطعنامه سازمان ملل رخ داد، گفت: این شبیخون و یورش دشمن درس بزرگ تاریخی بود و به ما فهماند به دشمن و کاغذ پاره‌های آنان نباید اعتماد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تویسرکان، سید پرویز فتاح در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد و روز تویسرکان در مصلی نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: دشمنان قصد داشتند با تحریم‌ها کاری کنند ملت ما در مقابل نظام شورش کنند و دست از مقاومت بردارند ولی چه زیبا ملت ما در مقابل تحریم ایستادگی کرد و همین ایستادگی ملت دشمن را از پای درآورد.

وی تصریح کرد: اگر پیروزی در مذاکرات هسته‌ای نصیب ایران شده متعلق به مردم و مقاومت آنان در مقابل تهدیدها و تحریم‌های دشمن است و ملت ما هزینه تحریم‌ها را پرداخته‌اند و چیزی برای از دست دادن نداریم و ملت ما تحریم‌ها را شکستند و از آن عبور کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به سخنان جان کری مبنی بر اینکه تحریم‌های ما علیه ایران نتیجه نداد و ما با تحریم نتوانستیم جلوی پیشرفت‌های اتمی ایران را بگیریم، گفت: دشمن در مقابل ملت ما کوتاه آمد و ملت ما مذاکرات را به آنها تحمیل کرد.

وی با اشاره به عملیات مرصاد بیان کرد: منافقین خواستند در یک عملیات از اصل غافل‌گیری استفاده کنند و به ما شبیخون زدند و با برنامه‌ریزی قصد داشتند نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند غافل از اینکه مردم ما با سرعت خود را رساندند.

فتاح با اشاره به بیان رشادت‌های شهدا و رزمندگان اظهار کرد: مرصاد آخرین برگ زرین دفاع مقدس و مهر خاتمه بر پیشانی دشمن، بدخواهان و منافقان بود چرا که آنها فکر نمی‌کردند چیزی بتواند جلوی برنامه‌ریزی دقیق آنها را بگیرد و شهدای ما چه زیبا به صورت دشمن و منافقان سیلی زدند.

 وی با بیان اینکه دشمن از اقصی نقاط جهان با تمام تجهیزات شخصی آمده بودند تا ما را بیرون کنند و خود در ایران بمانند، گفت: ولی صحنه دیدنی سوختن منافیان در قهر ملت، بچه‌های ما آنان و تمام تجهیزاتشان را به آتش کشیدند و شکست فضاحت باری نصیب دشمن شد و هنوز هم قامت منافقان از آن شکست راست نشده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ‌با اشاره به اینکه عملیات مرصاد یک ماه بعد از قبول قطعنامه سازمان ملل رخ داد، گفت: این شبیخون و یورش دشمن درس بزرگ تاریخی بود که به ما فهماند به منافق نباید دل بست و به دشمن و کاغذ پاره‌های آنان نباید اعتماد کرد.

فتاح بیان کرد: هنوز مرکب توافق‌نامه اخیر خشک نشده که همه چیز را زیر سوال می‌برند و ما را تهدید نظامی می‌کنند، اینها همان‌هایی هستند که ما را تحریم کردند تا ملت ما از انقلاب و مقاومت دست بردارند و چقدر سرنوشت مرصاد و تجربه مرصاد در سالگرد شبیخون دشمن با لف‌بازی دولت مردان آمریکا همخوان شده است.

وی تصریح کرد: ولی آفرین بر رهبر و امام ما که در نماز عید فطر جواب آنها را داد و آب پاکی را روی دستان آنها ریخت، آنها به ما بدهکارند و اکنون سرگردانند و نمی‌دانند چه کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به خاطرات خود در عملیات مرصاد، بیان کرد: باید مراقب منافقان باشیم، اسلام و نظام بیش از آنکه از دشمنان و کفار لطمه بخورد از منافقان ضربه خورده و شهادت بهشتی‌ها، رجائی‌ها، مفتح‌ها، مدنی‌ها و هزاران شهید بزرگوار دیگر به دست منافقان اتفاق افتاد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن اکنون بیش از هر زمان دیگری زخم خورده و عصبی است و ما باید مراقب آن باشیم، گفت: ملت باید وحدت را حفظ کند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشد.

فتاح تأکید کرد: زمان آن رسیده که حق برملا شود و چه خوب نیز حق برملا شد و همه دنیا فهمیدند ایران اهل مذاکره است و از حق ملت و خطوط قرمز عبور نمی‌کند و ما پیروز ماجرا هستیم و با قاطعیت دشمن مغلوب و مستأصل است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon