مشتاقی: بازگشت نوروزی به تیم ملی برای مسابقات جهانی منتفی است

مشتاقی: بازگشت نوروزی به تیم ملی برای مسابقات جهانی منتفی است

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: با وجود عملکرد ضعیف زیدوند در تورنمنت لهستان بازگشت نوروزی و حضورش در مسابقات جهانی منتفی است.

بهرام مشتاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره عملکرد فرنگی‌کاران در جام پیت‌لاسینسکی لهستان اظهار داشت: متاسفانه در اوزان 66 و 130 کیلوگرم نمایندگان ایران بسیار ضعیف ظاهر شدند و به هیچ عنوان انتظارات را برآورده نکردند. شورای فنی باید تشکیل جلسه دهد تا پس از آن در این باره تصمیم‌گیری کنیم.

وی درباره تکلیف وزن 66 کیلوگرم و احتمال دعوت مجدد از امید نوروزی گفت: زیدوند نفر اول ما در انتخابی تیم ملی است و به غیر از وی مهره دیگری نداریم. نوروزی هم با توجه به رفتاری که در انتخابی تیم ملی داشت، دیگر شاسنی برای بازگشت به تیم ملی ندارد و حضورش در مسابقات جهانی منتفی است. باید با سرمایه‌گذاری روی جوانان پشتوانه‌‌سازی کنیم.

مشتاقی درباره شرایط سنگین وزن و عملکرد ضعیف نوری تصریح کرد: متاسفانه با توجه به شرایطی که برای باباجان‌زاده پیش آمد و عملکرد ضعیف نوری باید تصمیمی جدی در این وزن بگیریم، البته من پیشنهاد دادم تا علیاری را برای مسابقات جهانی به سنگین‌وزن بیاوریم هر چند وزنش کم است اما با توجه به شرایط موجود می‌تواند بهترین گزینه باشد. فرصت کمی تا مسابقات جهانی داریم و باید هر چه زودتر تکلیف اوزانی که مشکل داریم را مشخص کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon