فابیوس نماد خیانت و بی‌اخلاقی غرب است

فابیوس نماد خیانت و بی‌اخلاقی غرب است

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر خارجه فرانسه و مسئول ارسال فرآورده‌های خونی آلوده به ویروس ایدز به ایران نماد خیانت و بی‌اخلاقی غرب است.

سیدرمضان شجاعی کیاسری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره سفر فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه به ایران، گفت: سیستم سیاسی غرب براساس سلطه و زورگویی به کشورهای دیگر است و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ عملی کوتاهی نمی‌کنند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: سالیان سال شاهد تجاوز و زورگویی غربی‌ها بر کشورهای دیگر بوده‌ایم، اما ارسال فرآورده‌های خونی آلوده جنایتی از جنس بی‌اخلاقی است که به هیچ عنوان قابل تصور نیست.

وی در ادامه گفت: فابیوس عضوی از یک سیستم فاسد است که می‌توان به‌عنوان نماد خیانت و بی‌اخلاقی غرب آن را معرفی کرد. ارسال فرآورده‌های خونی و بیمار کردن انسان‌های بی‌گناه عملی است که هیچ موجودی با هم‌نوع خود چنین رفتاری نمی‌کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: اگر چنین اقدامی علیه مردم فرانسه رخ داده بود، کشور عامل این جنایت سالیان بسیار باید در تمامی محاکم بین‌المللی پاسخ‌گوی اعمال خود می‌شد، اما متأسفانه ارسال فرآورده‌های خونی‌ای که به ویروس ایدز آلوده بود هیچ‌گاه دولت فرانسه را پای میز محاکمه نکشاند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon