موج فرار داعشی ها با لباس زنانه؛ پاکسازی ۵ منطقه الرمادی

موج فرار داعشی ها با لباس زنانه؛ پاکسازی 5 منطقه الرمادی

خبرگزاری تسنیم: منابع عراقی از موج فرار گروهی داعشی ها با لباس زنانه؛پاکسازی ۵ منطقه الرمادی، هلاکت ده ها تروریست در مناطق مختلف الانبار و دستگیری چهار نفر دیگر خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای پلیس عراق با پشتیبانی جنگنده های ارتش و یگان توپخانه، 30 تروریست داعشی از جمله چند غیر عراقی را در شهرستان الخالدیه در استان الانبار به هلاکت رساندند.

بر اساس گزارش الفرات، در این عملیات همچنین شش خودرو داعشی ها در جریان حمله شکست خورده آنها علیه نیروهای امنیتی در شهرستان الخالدیه منهدم شد.

ابراهیم الفهداوی رئیس کمیته امنیتی شهرستان الخالدیه پیشتر از هلاکت 35 مزدور باندهای تروریستی داعش در نبردهای پاکسازی الرمادی و پاکسازی 70 درصد از بخش شرقی آن خبر داده بود.

داعش شماری از کارکنان کمیساریای عالی انتخابات عراق را اعدام کرد

کمیساریای عالی انتخابات عراق در بیانیه ای از اقدام تروریست های تکفیری داعش در اعدام گروهی از کارکنان این نهاد در شهر موصل خبر داد.

در این بیانیه آمده است بر اساس اطلاعات دریافتی از موصل، باندهای تروریستی داعش گروهی ازکارکنان را که با کمیساریا همکاری کرده بودند، به شکل وحشیانه ای اعدام کردند که پستی و رذالت این گروه را بیش از پیش نشان می دهد که همچنان به کشتار مردم عراق ادامه می دهند.

موج فرار گروهی داعشی ها با لباس زنانه

تروریست های تکفیری داعش که از ابتدای عملیات بزرگ آزادسازی الانبار متحمل خسارت ها وتلفات سنگین شده و استحکامات دفاعی آنها فروریخته است، برای حفظ جان خود، لباس زنانه می پوشند و پا به فرار می گذارند.

یک منبع اطلاعاتی در فرماندهی عملیات استان الانبار از فرار دسته جمعی تروریست های داعشی با لباس زنانه به سمت شهر هیت و البونمر در الانبار خبر داد.

این منبع خاطر نشان کرد پس از  پیروزی ها و نتایج به دست آمده در عملیات الانبار، منابع ما از فرار دسته جمعی تروریست های داعشی در لباس زنانه به سمت منطقه هیت و از طریق جاده جزیره البوعساف به سمت البونمر خبر داده اند.

این منبع افزود سرکردگان داعش کنترل تروریست های خود را به ویژه پس از ضربات کوبنده و ورود نیروهای امنیتی به داخل دانشگاه الانبار از دست داده اند.

مرگ دو تروریست در بغداد

فرماندهی عملیات بغداد از هلاکت دو تروریست و انهدام خودرو آنها و خنثی سازی چندین بمب کارگذاشته شده از سوی تروریست ها خبر داد.

فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد نیروهای تیپ 25 توانستند یک بمب را در منطقه صخیریه در جنوب بغداد کشف و خنثی کنند.همچنین نیروهای تیپ 24 با زیر نظر گرفتن تحرکات یک گروه تروریستی در منطقه العبادی بغداد، دو تروریست را به هلاکت رساندند. در این عملیات یک مخفیگاه تروریست ها منهدم شد. همچنین نیروهای تیپ 60 توانستند دو تروریست را در منطقه عود الشکر در غرب بغداد به هلاکت برسانند.

نیروهای تیپ 44 هم موفق شدند یک بمب کارگذاشته شده در منطقه الدلفیه(الشعب) و دو بمب در منطقه الراشدیه بغداد را کشف و خنثی کنند.

کشته شدن 70 داعشی در نبردهای الانبار

فرمانده عملیات الانبار از هلاکت 70 تروریست و دستگیری چهار نفر دیگر در آخرین نبردهای پاکسازی دانشگاه الانبار و محله التامیم در جنوب الرمادی خبر داد.

سرلشکر قاسم المحمدی به الغدپرس گفت نیروهای ارتش و پلیس و نیروهای داوطلب مردمی توانستند در نبردهای پاکسازی دانشگاه الانبار و محله التامیم در جنوب شهر الرمادی، 70 تروریست داعشی را به هلاکت برسانند که در میان آنها چندین تروریست غیر عراقی به چشم می خورند.همچنین 13 خودرو تروریست ها در این عملیات منهدم شد.

وی افزود نیروهای امنیتی همچنین موفق شدند ساختمان های دانشگاه الانبار را به طور کامل از لوث داعشی ها پاکسازی کنند و 30 بمب را کشف و خنثی کنند.

فرمانده عملیات الانبار خاطر نشان کرد نیروهای امنیتی و مردمی همچنین 19 ساختمان بمب گذاری شده را پاکسازی کرده و مقادیر زیادی سلاح و موشک و مواد منفجره از دشمن به غنیمت گرفتند.

المحمدی افزود نبردهای پاکسازی محله التامیم الرمادی همچنان ادامه دارد و شاهد پیشرفت چشمگیر نیروها در پاکسازی  ورودی ها و اطراف شهر برای تضمین آزادسازی آن از اشغال باندهای تروریستی داعش با تضمین حفظ جان غیرنظامیان هستیم.

از سوی دیگر غسان الدلیمی از فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی گفت نیروهای امنیتی و مردمی در خلال نبردهای پاکسازی دانشگاه الانبار، چهار تروریست داعشی را پس از محاصره در بخش آزمایشگاه دانشگاه در جنوب الرمادی دستگیر کردند.

آزادسازی پنج منطقه الرمادی از اشغال داعش

یک منبع امنیتی در استان الانبار از موفقیت نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی در پاکسازی پنج منطقه در شهر الرمادی از لوث تروریست های تکفیری داعشی خبر داد.

به گزارش تسنیم، این منبع به الغدپرس گفت نیروهای مشترک(امنیتی و داوطلب مردمی) توانستند مناطق القادسیه الاولی، الثانیه، منطقه المعارض،مرکز الحریه و الشقق البیض را در محله التامیم در شهر الرمادی پاکسازی کنند.

این منبع افزود تروریست های داعشی به سمت شرق شهر گریخته اند.

هلاکت 26 تروریست در صلاح الدین

خبر دیگر این که 26 تروریست در عملیات نیروهای امنیتی در استان صلاح الدین به هلاکت رسیدند.

فرماندهی پلیس فدرال عراق اعلام کرد نیروهای این واحد توانستند 26 تروریست را در استان صلاح الدین به هلاکت برسانند و شش خودرو و 44 بمب را هم در استان الانبار منهدم کردند.

بر اساس بیانیه فرماندهی پلیس فدرال عراق، نیروهای تیپ شمال بغداد تابع نیروهای پلیس فدرال توانستند  26  تروریست را در محور البوجواری در استان صلاح الدین به هلاکت برسانند.

در این بیانیه آمده است همچنین شش مخفیگاه محل استراحت تروریست های داعشی که 18 تک تیرانداز داعشی در آن مخفی شده بودند، در این عملیات منهدم شد.نیروهای پلیس در عملیات پاکسازی جاده السکه و تل مشیهده در محور شرقی الرمادی هم 44 بمب کارگذاشته شده از سوی تروریست ها راکشف و خنثی کردند.

خبر دیگر این که، تروریست های داعشی، 350 نفر از ساکنان شهر موصل را ربودند و به نقاط نامعلمومی منتقل کردند.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت