گودرزی: به جز فوتبال در هیچ بخش دیگری پول بلوکه شده نداریم

گودرزی: به جز فوتبال در هیچ بخش دیگری پول بلوکه شده نداریم

خبرگزاری تسنیم: وزیر ورزش و جوانان گفت: برخی از فدراسیون‌ها ابهاماتی در برگزاری انتخابات دارند که برای بررسی آنها نیاز به زمان وجود دارد تا پاسخ استعلام‌ها برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمود گودرزی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک اظهار داشت: ما با رسانه ملی در خصوص ایجاد فضای المپیکی در کشور صحبت کردیم تا بتوانیم چنین شرایطی را ایجاد کنیم.

وی در خصوص انتخابات برخی از فدراسیون‌ها گفت: فدراسیون دوومیدانی آماده برگزاری مجمع انتخاباتی است. در فدراسیون جودو نیز رستگار استعفا داده و هر حال بررسی این موضوع و شرایط آن هستیم. سایر انتخابات نیز برگزار خواهد شد، البته برخی از فدراسیون ها ابهاماتی دارند که برای بررسی آنها نیاز به زمان وجود دارد تا پاسخ استعلام‌ها برسد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: برخی اتفاقات می‌افتد که شاید جالب نباشد. حتی شنیده‌ایم برخی از دستگاه‌ها در حال جمع کردن رای برای ورود به این مسائل هستند. ما هر جا که تخلفی وجود داشته باشد، تذکر لازم را می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تا انتخاباتی سالم برگزار شود. 6 ماه مهلت قانونی حضور یک سرپرست در فدارسیون است، پس از این مهلت اگر انتخابات برگزار نشود، حتماً مشکلی وجود داشته است.

گودرزی درباره استعفای رئیس فدراسیون جودو عنوان کرد: رستگار دو سه روز قبل استعفا کرد که هنوز با آن موافقت نشده است. اگر صلاح باشد که او در فدراسیون نباشد، این استعفا را قبول می کنیم و اگر صلاح به پذیرش این استعفا نباشد، آن را قبول نخواهیم کرد. خوشبختانه رستگار با این موضوع با سعه صدر برخورد کرد. ضمن اینکه سرپرستی میراسماعیلی نیز صحت ندارد.

وی درباره بودجه ورزش کشور خاطرنشان کرد: دولت بخش ورزش را قبول دارد و کمک نیز می کند. اگر دولت دچار مضیقه نباشد، منابع لازم تامین می‌شود، البته فدراسیون ها نیز باید به دنبال منابع مالی باشند.

وزیر ورزش و جوانان درباره پول های بلوکه شده گفت: ما هیچ پول بلوکه شده‌ای نداریم، البته فوتبال یک طلبی دارد که مسئولان آن باید خودشان در این باره توضیح بدهند.

گودرزی درباره پرداخت پول به فدراسیون‌ها گفت: خوشبختانه هر سه ماه یک بار پرداختی داریم  و در ماه پنجم پرداخت دوم نهایی شده است. همچنین در این بخش اولویت پرداخت با فدراسیون‌های المپیکی است.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon