ابارقی: با کسب سهمیه المپیک به یکی از آرزوهای ورزشی‌ام رسیدم

ابارقی: با کسب سهمیه المپیک به یکی از آرزوهای ورزشی‌ام رسیدم

خبرگزاری تسنیم: دونده ۲۰۰ متر ایران گفت: با کسب سهمیه بازی‌های المپیک ریو در مسابقات دوومیدانی جام کازانوف به یکی از آرزوهای ورزشی‌ام رسیدم.

محمدحسین ابارقی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص کسب سهمیه بازی‌های المپیک اظهار داشت: از اینکه موفق شدم به عنوان نخستین نماینده کشورم در ماده 200 متر سهمیه المپیک را کسب کنم، بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: شاید کسی فکر نمی‌کرد که ایران بتواند در ماده 200 نماینده‌ای برای بازی‌های المپیک داشته باشد اما خوشبختانه زحمات ما و البته حمایت مسئولان نتیجه داد و این امر رویایی محقق شد.

دونده 200 متر ایران گفت: پس از مسابقات قهرمانی آسیا در هیچ رویدادی شرکت نکردم. در رقابت‌های رکوردگیری میزان آمادگی خودم را نشان دادم. سپس در پیکارهای رکوردگیری تهران زمان 20 ثانیه و 65 صدم ثانیه را از خودم به ثبت رساندم و آنجا بود که احساس کردم توانایی ثبت رکورد بهتری را در این ماده دارم.

ابارقی خاطرنشان کرد: در مسابقات کازانوف هم توانایی خودم را نشان دادم و موفق شدم به یکی از آرزوهای زندگی‌ام دست پیدا کنم.

وی عنوان کرد: امیدوارم از این به بعد با حمایت‌های فدراسیون دوومیدانی، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان بتوانیم در اردوها و مسابقات خوب برون مرزی حضور به هم رسانیم تا در المپیک هم رقابتی آبرومندانه داشته باشیم. امیدوارم حمایت شویم تا در برزیل در کنار بهترین‌های دنیا بهترین نمایش را به اجرا دربیاوریم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon