همسر بنیتس: ما خرابکاری‌های مورینیو را جبران می‌کنیم!


همسر بنیتس: ما خرابکاری‌های مورینیو را جبران می‌کنیم!

خبرگزاری تسنیم: همسر سرمربی جدید رئال مادرید طعنه سنگینی به آقای خاص زد و گفت سرمربی پیشین لیورپول چند بار مجبور به برطرف کردن هرج‌و‌مرج‌هایی شده که مورینیو در تیم‌های پیشین خود به وجود آورده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل بنیتس شاید شخصاً تمایلی به رجزخوانی برای رقیب پرتغالی‌اش، ژوزه مورینیو نداشته باشد، اما همسر او، مونسرات سئارا هیچ ابایی از زیر سؤال بردن آقای خاص ندارد.

با اینکه از زمان رفتن مورینیو از رئال مادرید دو سال می‌گذرد و پس از او کارلو آنچلوتی هدایت کهکشانی‌ها را برعهده گرفت، اما همسر بنیتس هنوز هم نشانه‌های خرابکاری‌هایی را که مورینیو در سانتیاگوبرنابئو برجای گذاشته است، می‌بیند و می‌گوید که وظیفه‌ همسرش از بین بردن آن نشانه‌هاست.

مونسرات سئارا که 20 سال از زندگی مشترکش با بنیتس می‌گذرد، در گفت‌و‌گو با روزنامه «رخیون» اسپانیا درباره مورینیو و تقدیر همسرش برای رسیدن به رؤیایی مربیگری در رئال مادرید اظهار داشت: رئال‌ سومین تیمی است که هدایت آن پس از مورینیو به رافائل می‌رسد و ما باید خرابکاری‌های او را برطرف کنیم. وقتی به یک چیزی فکر می‌کنی، در نهایت به آن می‌رسی. در دنیا تنها چند باشگاه طراز اول وجود دارد و رئال مادرید یکی از آنهاست.

همسر بنیتس درباره زندگی مشترکش با این مربی اسپانیایی هم گفت: به دلیل موقعیت شغلی همسرم من قید بسیاری از چیزهایی را که برایم لذت‌بخش بود، زدم اما خب یکسری چیزهای دیگر به دست آورده‌ام مثل اوقات فراغت بیشتر و افزایش فرصت‌هایی که برای کمک به سایرین دارم. ما در لیورپول کارهای فراوانی برای کمک به کودکان دارای ناتوانی جسمی انجام می‌دهیم.

با حضور رافا در رئال، آیا خانواده بنیتس قصد بازگشت به مادرید را ندارند؟ همسر او در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: دختران ما در لیورپول زندگی خوبی دارند. آنها آنجا درس می‌‌خوانند، دوستان خود را دارند و ... . آنها در شلوغی مادرید این چیزها را از دست می‌دهند.

رافا به بازنشستگی فکر نمی‌کند؟ سئارا در جواب این پرسش هم اذعان کرد: نمی‌دانم آیا او هرگز قصد بازنشستگی دارد یا خیر. اگر همه چیز خوب پیش برود او 20 سال دیگر می‌تواند در دنیای فوتبال بماند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon