ماجرای حادثه ممسنی به‌روایت فرماندار؛ جراح دستگیرشده به‌ محل کار بازگشت


ماجرای حادثه ممسنی به‌روایت فرماندار؛ جراح دستگیرشده به‌ محل کار بازگشت

خبرگزاری تسنیم: فرماندار ممسنی گفت: ماجرای دستگیری و بازداشت جراح ممسنی به‌دلیل سوءظن بوده و کاملاً برطرف شده است.

رهام پیکری، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به ماجرایی که برای ‌جراح ممسنی رخ داده بود، اظهار داشت: اتفاقی که روز یکشنبه در بیمارستان این شهرستان افتاده حل شده و دکتر رزمجویی به محل کار خود بازگشته است.

وی با بیان اینکه این حادثه تنها یک سوءظن بوده که کاملاً برطرف شده است، گفت: با پزشکان معترض نیز صحبت شده و مشکل به‌طور کامل برطرف شده است.

به گزارش تسنیم،‌ ساعت 16 روز یکشنبه، بیماری به‌علت ضربه چاقو به قفسه سینه‌اش به بیمارستان ممسنی منتقل می‌شود که در پی تماس با دکتر رزمجویی جراح بیمارستان، وی بر بالین بیمار حاضر می‌شود و اقدامات درمانی لازم را انجام می‌دهد.

رزمجویی پس از آن در ایستگاه پرستاری مشغول نوشتن پرونده بیمار بوده است که بازپرس پرونده وارد اورژانس می‌شود و اظهار می‌کند بیمار بدحال است و جراح باید بالای سر بیمار باشد که جراح مربوطه به وی اطمینان می‌دهد اقدامات لازم برای این بیمار انجام شده است اما وقتی توضیحات دکتر رزمجویی وی را قانع نمی‌کند، این پزشک از بازپرس می‌خواهد در امور درمان بیمار دخالت نکند.

عدم اجرای دستور بازپرس توسط جراح سبب می‌شود وی فرمان بازداشت دکتر رزمجویی را صادر کند و تنها جراح این شهرستان مقابل دیدگان بیماران و پرسنل بیمارستان با دستبند به بازداشتگاه منتقل می‌شود.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon