نخستین کمیته منطقه‌ای علوم پزشکی قطب هفت کشور در شهرکرد برگزار شد

نخستین کمیته منطقه‌ای علوم پزشکی قطب هفت کشور در شهرکرد برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش و تحقیقات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری نخستین جلسه کمیته منطقه‌ای دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب هفت کشور و دانشگاه آزاد علوم پزشکی کل کشور در سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، شهرام اعتمادی‌فر صبح امروز در جلسه کمیته منطقه‌ای دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب هفت کشور در شهرکرد، اظهارداشت: این کمیته در طول سال 2 بار با محوریت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و میزبانی سایر دانشگاه‌های قطب هفت کشور تشکیل جلسه داده و به مشکلات آموزشی دانشجویان رسیدگی می‌کند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون حدود 200 پرونده دانشجویان متقاضی بازگشت به تحصیل، در حال اخراج و درخواست کنندگان سنوات ارفاقی و فرصت ارفاقی جهت ادامه تحصیل مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و تحقیقات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه مسائل و مشکلات آموزشی دانشجویان پس از طرح در شورای آموزشی دانشگاه و عدم حصول نتیجه در کمیسیون مواد خاص و در ادامه در کمیته منطقه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد بیان کرد: در پایان شورای نظارت وزارت خانه نتیجه نهایی را به دانشگاه‌های متقاضی اعلام می‌کند.

اعتمادی‌فر خاطرنشان کرد: در صورت طرح پرونده دانشجویان در کمیته نظارت و رد درخواست دانشجو از طرح مجدد آن کمیته ‌ای ممانعت به عمل می‌آید و پرونده از دستور کار خارج می‌شود.

به گزارش تسنیم این جلسه با حضور نمایندگان دانشگاه‌های علوم پزشکی کاشان، یزد، شهرکرد و قم و دانشگاه آزاد علوم پزشکی کشور با محوریت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در سالن همایش‌های مجتمع رحمتیه برگزار شد.

براساس این گزارش، هم اکنون 14 دانشکده پزشکی، 4 دانشکده دندانپزشکی، 3 دانشکده داروسازی و بیش از یکصد دانشکده در سایر رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در سراسر کشور فعال هستند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon