سردار فضلی: نباید از حیله‌های آمریکا، صهیونیست و آل‌سعود غافل شویم‌


سردار فضلی: نباید از حیله‌های آمریکا، صهیونیست و آل‌سعود غافل شویم‌

خبرگزاری تسنیم: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه قرآن، عترت و شهادت سه پایه انقلاب اسلامی است، گفت: نباید از حیله‌های آمریکا، صهیونیست و آل‌سعود غافل شویم‌.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر، سردار علی فضلی صبح امروز در یادواره شهدای عملیات مرصاد، با اشاره به یک هزار و 100 شهید ملایر و 14 شهید این شهرستان در عملیات مرصادف اظهار داشت: شهدا رفتند تا ما امروز در جزیره امن جمهوری اسلامی ایران حیاتمان را سپری کنیم.

وی با بیان اینکه وامدار خون شهدا هستیم، افزود: پس از گذشت سال‌های طولانی مردم شریف ایران گردهم جمع می‌شوند و تجمعات و همایش‌ها تشکیل می‌دهند، تا شاید اندکی از خاطرات دفاع مقدس منتشر شود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: چه نعمتی بالاتر از اینکه مردم ما در دوران‌های مختلف از ولایت در همه عرصه‌ها اطاعت امر کردند، امروز آرزوی مستکبران این است که می‌توانستند این مردم را از جمهوری اسلامی جدا کنند.

سردار فضلی اظهار داشت: همزمان با پیروزی انقلاب جنگ در دو جبهه به مردم ما تحمیل شد، یکی جنگ در جبهه داخلی با ضد انقلاب‌ها بود که سمبل آن‌ها منافقان بودند، همین منافقان در روز فرار از تهران در یک روز 74 ترور انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه جبهه دوم نیز جبهه جنگ خارجی با رژیم بعث عراق و همه مستکبران جهان بود، تصریح کرد: در جبهه داخلی جنگ را به سرعت خاتمه دادیم، در جبهه جنگ خارجی نیز امام خمینی (ره) به جوانان اعتماد کردند و میدان را به آنان سپردند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین  افزود: در این شرایط با حیله جدیدی از مستکبران مواجه می‌شویم که منافقان را جمع کرده و آن‌ها هم با تجهیزات پیشرفته، با حمایت هوایی و غیره از منطقه غرب کشور عملیات خود را آغاز می‌کنند ولی شاهد بودیم که با مقاومت مردمی و یگان‌های مستقر مواجه می‌شوند. بصیرت، جوانمردی، فداکاری و مجاهدت شهدا از جمله 14 شهید این شهرستان اگر نبود خدا می‌داند که چه اتفاقاتی می‌افتاد.

سردار فضلی با بیان اینکه عملیات غرور‌آفرین مرصاد حکایت از مجاهدت رزمندگان ما دارد، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند ما از باب ادای دین، وظیفه و تکلیف به جبهه آمدیم و چه شکست بخوریم و چه پیروز شویم، پیروزیم زیرا تکلیف خود را ادا کرده‌ایم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon