کفاشیان: پول‌های بلوکه شده برای قرض‌مان می‌رود چون در این مدت هوا نخورده بودیم!

کفاشیان: پول‌های بلوکه شده برای قرض‌مان می‌رود چون در این مدت هوا نخورده بودیم!

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید که پول‌های بلوکه شده که به حساب این فدراسیون واریز می‌شود در ازای قرض‌های آنها خرج خواهد شد.

علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آزاد شدن پول‌های بلوکه شده فدراسیون فوتبال که قرار است به زودی به حساب این فدراسیون واریز شود، اظهار داشت: آزاد شدن پول‌های بلوکه شده مربوط به همه پول ما نبود و یک میلیون دلار پول حواله‌ای ما که توسط آمریکا ضبط شده همچنان به قوت خود باقی است.

وی افزود: پولی که آزاد شده مربوط به حساب‌هایی است که ما با فیفا داریم و این پول هم از طریق سفارت جمهوری اسلامی در سوئیس به دست ما خواهد رسید. البته حدود 700، 800 هزار دلار از این پول را از طریق فیفا در ازای دستمزد مربیان‌مان پرداخت کرده‌ایم و 5 میلیون دلار دیگر هم به حساب ما واریز خواهد شد.

کفاشیان درباره اینکه با این شرایط دیگر نباید بهانه‌ای برای برگزاری اردوهای تیم ملی باشد و همه چیز باید به موقع انجام شود، گفت: مشکلی که از این بابت نداریم اما این پول که قرار نیست فقط برای تیم ملی خرج شود. در این چند وقت که هوا نخوردیم، بلکه پول خرج کردیم. در یک سال اخیر برای برنامه‌ها پول قرض کرده بودیم و این هزینه‌ها برای ما خرج تراشیده که باید اکنون قرض‌های‌مان را پرداخت کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با تأکید بر اینکه هنوز پولی به حساب فدراسیون واریز نشده که بخواهد تحولی ایجاد کند، خاطرنشان کرد: اگر پول به حساب فدراسیون واریز شود و قرض‌های‌مان را بدهیم، در ادامه باید منتظر بهتر شدن شرایط فدراسیون باشیم و کم کم همه چیز درست می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آزاد شدن پول‌های بلوکه شده فدراسیون فوتبال را مدیون چه کسی است، گفت: ما مدیون نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و همیشه هم بوده‌ایم. اکنون هم به لطف نظام جمهوری اسلامی توانستیم این مشکلات را از میان برداریم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon