بمباران مناطق مختلف یمن در دومین روز آتش‌بس اعلامی عربستان

بمباران مناطق مختلف یمن در دومین روز آتش‌بس اعلامی عربستان

خبرگزاری تسنیم: عربستان سعودی با وجود اعلام آتش بس ادعایی از سوی خود، همچنان به بمباران و موشک باران مناطق مختلف یمن ادامه می دهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری رسمی یمن اعلام کرد جنگنده های متجاوز سعودی همچنان به تجاوزات خود به استان های مختلف یمن ادامه می دهند .

شهادت یک غیرنظامی در استان حجه

یک منبع یمنی از شهادت یک شهروند یمنی و زخمی شدن شماری دیگر در حملات جنگنده های سعودی به منطقه رقم در بخش مستباء در استان حجه خبر داد.

این منبع خاطر نشان کرد جنگنده های سعودی همچنان به بمباران مناطق مختلف یمن با وجود اعلام آتش بس ادعایی ادامه می دهند به طوری که اداره بهداشت منطقه رقع در بخش مستباء در استان حجه هدف حمله قرار گرفت و بر اثر آن یکی از داوطلبان بهداشت به شهادت رسید و این مرکز هم به طور کامل تخریب شد.

این منبع افزود نیروهای متجاوز عربستان هم با توپخانه شهر حرض و مثلث عاهم را گلوله باران کردند. جنگنده های سعودی هم بر فراز این مناطق به پرواز درآمدند.

ارتش سعودی همچنین با توپخانه و موشک، مناطق تعشر، المعامیل، الجبل الاحمر و وادی الجاره در استان های صعده و حجه در مرز مشترک با عربستان را هدف قرار دادند.

منبع یمنی افزود منطقه  المسیمیر هم هدف حملات جنگنده های سعودی قرار گرفت. متجاوزان بخش الحوطه در استان لحج و اردوگاه العند را بمباران کردند.

به گفته این منبع، جنگنده های سعودی همچنین مناطق مسکونی المطمه در استان  الجوف را بمباران کردند.

منبع یمنی تصریح کرد جنگنده های متجاوز سعودی از صبح امروز بیش از 50 بار به مناطق العریش و دارسعد عدن حمله کردند و مناطق مختلف شهر تعز را هم بمباران کردند.

پاسخ ارتش و کمیته های مردمی به تجاوزات مستمر سعودی ها

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به جنایات مستمر آل سعود، مواضع نظامی این رژیم را با توپخانه و موشک در هم کوبیدند.

به گزارش تسنیم، یک منبع نظامی مسئول به خبرگزاری رسمی یمن گفت یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی، مواضع نظامی الردیف و الخوجره در جیزان را با 22 موشک و گلوله توپ هدف قرار دادند.

این منبع افزود موضع نظامی المعزاب دشمن سعودی در جیزان با چندین گلوله توپ در هم کوبیده شد.

این منبع در پایان گفت نیروهای شجاع ارتش و کمیته های مرمی زیباترین صحنه های قهرمانی را در رویارویی با ارتش دشمن متجاوز عربستان خلق می کنند و درس هایی به این رژیم خواهند داد که هرگز آن را فراموش نکند.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان