عزتی: فقط به کسب سه امتیاز بازی با تراکتورسازی فکر می‌کنیم

عزتی: فقط به کسب سه امتیاز بازی با تراکتورسازی فکر می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران گفت: در بازی با تراکتورسازی فقط به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه نفت تهران، علیرضا عزت‌کرامت (عزتی) در گفت‌و‌گو باسایت باشگاه نفت تهران درباره وضعیت تیم فوتبال نفت تهران پیش از آغاز لیگ پانزدهم اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال تمرینات‌مان را کمی دیرتر نسبت به سال گذشته‌آغاز کردیم، دوره بدنسازی ما فشرده‌تر شد. البته خوشبختانه بازیکنان تیم به خوبی آماده شده‌‌ند و اکنون منتظر آغاز لیگ هستیم.

هافبک تیم فوتبال نفت درباره دیدار هفته اول این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز در این شهر که تکرار دیدار پایانی لیگ چهاردهم و یادآور اتفاقات آن دیدار است، گفت: ما مقابل تراکتورسازی 3 بر 3 مساوی شدیم و این نتیجه‌ای نبود که ما را به قهرمانی برساند، حالا آن بازی تمام شده و ما فقط به فکر بازی فعلی و کسب سه امتیاز آن هستیم.

وی افزود: سه امتیاز دیدار مقابل تراکتورسازی در آغاز کارمان می‌تواند به روند ما در ادامه مسابقات لیگ و حتی دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

هافبک نفت تهران‌ادامه داد: مسلماً بازی اول برای هر تیمی از اهمیت خاصی برخوردار است و این بار می‌خواهیم تراکتورسازی را شکست دهیم. در آن بازی معروف هم فقط به دنبال کسب جام بودیم و بدشانسی آوردیم که نتوانستیم تراکتورسازی را شکست بدهیم. حالا امیدوارم بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا یک جام بیاوریم و قهرمان شویم.

عزتی درباره شناختش از تراکتورسازی فعلی که با تغییرات زیادی همراه بوده است، خاطرنشان کرد: می‌دانیم که بازیکنان قدیمی تراکتورسازی مانند کیانی از این تیم جدا شده‌اند و بازیکن با کیفیتی مانند ادینیو هم به قطر رفته است. با این حال بازیکنان سربازی مانند سروش رفیعی، بختیار رحمانی، سینا عشوری، شجاع خلیل‌زاده و ... در تراکتورسازی هستند که کیفیت بالایی دارند.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم تراکتورسازی این فصل کار سختی داشته باشد، چون با تغییرات زیادی که در فصل نقل و انتقالات داشته، زمان زیادی نیاز دارد تا به هماهنگی برسند.

عزت کرامت خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم در هفته اول کار ما راحت‌تر از تراکتورسازی باشد، چون ساختار فصل گذشته را حفظ کرده‌ و زودتر هماهنگ می‌شویم.

کاپیتان نفت تهران که در مراسم برترین‌های لیگ چهاردهم بین گزینه‌های اخلاق هم حضور نداشت تا ابراهیم صادقی، برنده این جایزه اعلام کند عزتی باید بازیکن اخلاق لیگ چهاردهم می‌شد در این خصوص گفت: این لطف و بزرگی ابراهیم صادقی را می‌رساند که چنین حرفی زده است و از او ممنونم. باشگاه نفت تهران یکی از با اخلاق‌ترین باشگاه‌های لیگ برتر است که فصل گذشته بازیکنان با اخلاقی مانند علی قربانی، وحید امیری، وحید حمدی نژاد، ایمان مبعلی و ... داشت. هدف تمام بازیکنان تیم ما این است جایگاه باشگاه را ارتقا دهیم و این کارمامقطعی نیست.

وی افزود: می‌خواهیم کاری کنیم تا جوان‌هایی که در باشگاه نفت حضور دارند از نظر فنی و اخلاقی در چارچوب باشگاه نفت قرار بگیرند.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر خودش بود چه کسی را به عنوان بازیکن اخلاق لیگ چهاردهم معرفی می‌کرد، اظهار داشت: اگر انتخاب با من بود ابراهیم صادقی و قاسم حدادی‌فر را به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب می‌کردم که واقعاً هر دوی آنها را دوست دارم.

عزتی یادآور شد: مراسم معرفی برترین‌های لیگ هم به پایان رسید و انتقادهای زیادی به این مسئله شد. فکر می‌کنم علیرضا منصوریان، ایمان مبعلی و وحید امیری هم می‌توانستند در این انتخاب‌ها حضور داشته باشندما با این وجود باز هم باید از سازمان لیگ برای زحماتی که در جهت برگزاری این مراسم انجام داد تشکر کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon