بهشتی: قرارداد یک کارمند معمولی در ملوان را از ۵۰ میلیون به ۳۰۰ میلیون افزایش دادند

بهشتی: قرارداد یک کارمند معمولی در ملوان را از 50 میلیون به 300 میلیون افزایش دادند

خبرگزاری تسنیم: مالک باشگاه ملوان انزلی گفت: کارمندی که سال گذشته قراردادش با باشگاه ۵۰ میلیون تومان بوده، به یک‌باره ۳۰۰ میلیون تومان قرارداد بسته است.

داریوش بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت همکاری خود با باشگاه ملوان انزلی اظهار داشت: با احمد دنیامالی رئیس هیئت مدیره باشگاه صحبت کردم و به او گفتم که در برخی قراردادها تغییراتی صورت گرفته و نباید این قراردادها بسته می‌شد؛ قراردادهایی که با نظر من بسته نشده است.

وی افزود: کارمندی که سال گذشته قراردادش با باشگاه 50 میلیون تومان بوده، به یک‌باره 300 میلیون تومان قرارداد بسته است. قرار بود با 6 بازیکن پایین‌تر از مبلغ شال گذشته قرارداد ببندیم اما آقایان بازیکنان خودشان را با قیمت بالا ثبت کردند. موتومبا که فصل گذشته در راه‌آهن حضور داشت، قرار بود به ملوان بپیوندد ولی به دلیل نامشخص بودن وضعیت باشگاه، نتوانست به ملوان بیاید.

مالک باشگاه ملوان با اشاره به رقم قرارداد برخی از مربیان و بازیکنان ملوان گفت: مربی‌ که سال گذشته رقم قراردادش 60 میلیون تومان بود، 350 میلیون تومان شده است. مدیران استقلال و پرسپولیس هم نمی‌توانند چنین قراردادی را ببندند.

بهشتی ادامه داد: یک بازیکن زیر 23 سال را می‌خواستم اما اجازه ندادند چون بازیکنان خودشان را می‌خواستند در تیم نگه دارند. به دنیامالی گفتم با چنین شرایطی نمی‌توانم کار کنم. اگر بخواهم به کارمند باشگاه 300 میلیون پول بدهم، زندگی‌ام نابود می‌شود. به امیر قلعه‌نویی هم گفتم که اگر جای من بودی، نمی‌توانستی با این شرایط کار کنی.

وی در خصوص اینکه رئیس هیئت فوتبال گیلان گفته که قرارداد امیر قلعه‌نویی ثبت نشده است، گفت: قرارداد قلعه‌نویی ثبت شده، چرا که هیئت مدیره به وی گفته‌ در صورت اینکه بهشتی نباشد، به او ضمانت خواهد داد.

بهشتی درباره آینده‌اش در این باشگاه گفت: در جلسه امشب همه چیز مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon