کاظمی: نمی‌توان در حد معجزه از ما انتظار داشت

کاظمی: نمی‌توان در حد معجزه از ما انتظار داشت

خبرگزاری تسنیم: سرمربی راه‌آهن اعلام کرد که از او و تیمش نمی‌شود در حد معجزه انتظار داشت.

به‌گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فرهاد کاظمی در نشست خبری مدیران و مالکان باشگاه راه‌آهن در خصوص اینکه چه تدبیری برای نتیجه‌گیری راه‌آهن در این فصل دارد، گفت: برای آماده‌سازی یک تیم در لیگ برتر 2 ماه بدنسازی نیاز است اما ما نه این کار را انجام داده‌ایم و نه حتی یک بازی تدارکاتی انجام داده‌ایم چون تا همین یک هفته پیش تکلیف باشگاه مشخص نبود به خاطر همین در حد معجزه نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. خیلی جالب است به شما بگویم ما فقط امروز را به صورت جدی تمرین کرده‌ایم و به نوعی زمان را از دست داده‌ایم.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازیکنانی که در راه‌آهن هستند تاکتیک‌پذیرند و جانانه تلاش می‌کنند تا خودشان را به شرایط آرمانی برسانند. ما هم سعی می‌کنیم تیم را به بهترین نحو آماده کنیم. در مجموع تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در پایان لیگ جزو تیم‌های بالای جدول باشیم. واقعیت این است که با مشکلاتی که در این چند سال برای من پیش آمد خودم همیشه دوست داشتم تیمی ببندم که در نهایت قهرمان ایران شود.

سرمربی راه‌آهن در خصوص مدت قراردادش با این باشگاه و همچنین اینکه آیا بازیکنانی مانند کریم انصاری‌فرد و سید مهدی سیدصالحی به جمع شاگردانش اضافه می‌شوند یا خیر، خاطرنشان کرد: پیشنهاد من برای امضای قرارداد به مدیران باشگاه 3 تا 5 ساله بود اما قراردادم یک ساله بسته شد هر چند برای همه ما بیشتر افق باشگاه مهم است تا قرارداد.

کاظمی افزود: با فرصت کمی که در اختیار داشتیم توانستیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم اما همچنان چند جای خالی در لیست‌مان داریم که سعی می‌کنیم با بهترین نفرات این جاهای خالی را پر کنیم. در مورد انصاری‌فرد باید بگویم که او فقط برای دیدن من به تمرین آمده بود و قرار نیست به راه‌آهن باید چون می‌خواهد به پرتغال برود. سید صالحی هم قرار بود به جمع ما اضافه شود اما ظاهرا از نظر مالی با باشگاه به توافق نرسیده است.

وی در واکنش به اینکه برخی از بازیکنان جدا شده راه‌آهن مانند عباس محمدرضایی از نحوه جدایی‌شان از این تیم ناراحت بودند، گفت: من محمدرضایی را می‌خواستم ولی او خودش با مسئولان باشگاه بر سر مسائل مالی به توافق نرسید. 16،17 روز پیش بود که به بازیکنانم گفتم که فعلا تکلیف باشگاه مشخص نیست و هر کس می‌خواهد می‌تواند از تیم جدا شود. حتی به آنها گفتم در بحث رضایتنامه هم کمکشان می‌کنم.

سرمربی راه‌آهن گفت: روز قبل از رفتن به اردوی اصفهان باز هم به بچه‌ها تاکید کردم هر کس می‌خواهد از راه‌آهن جدا شود و شما مطمئن باشید هر بازیکنی که از راه‌آهن رفت پیشنهاد خوبی داشته و بقیه هم که ماندند به خاطر تعصب‌شان بوده است. باز هم تاکید می‌کنم تیم خوبی داریم و می‌خواهیم تلاش کنیم که اتفاق خاصی برای ما نیفتد. من نمی‌توانم بگویم تیم فوق‌العاده‌ای بستم اما مسئولان باشگاه 50 درصد از خواسته‌هایم را اجرا کردند. در خصوص محمدرضایی هم بگویم که شاهد این بودم که باشگاه با او مذاکره می‌کرد اما از نظر مالی به توافق نرسید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon