طلایی: با برنامه‌ریزی دقیق کارمان را پیش می‌بریم

طلایی: با برنامه‌ریزی دقیق کارمان را پیش می‌بریم

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت مدیره باشگاه راه‌آهن تاکید کرد که مسئولان این باشگاه قصد دارند روی رشته‌های مدال‌آور سرمایه‌گذاری کنند.

به‌گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرتضی طلایی در خصوص اینکه چه برنامه‌ای دارند که راه‌آهن در فصل جدید لیگ برتر در قامت یک مدعی ظاهر شود، اظهار داشت: ما تازه 2 روز است که کارمان را آغاز کرده‌ایم و اجازه بدهید برنامه‌هایمان را اجرا کنیم. هدف ما این است که با مطالعه و برنامه‌ریزی بتوانیم به ایده‌ها و افق خودمان برسیم. هدف ما این است که بتوانیم در قامت یک باشگاه مولد و تربیت کننده ظاهر شویم.

وی ادامه داد: راه‌آهن قدیمی‌ترین باشگاه فوتبال ایران است که به هر دلیلی تا به امروز نتوانسته به جایگاه خودش برسد و حتی هواداران زیادی پیدا کند اما ما به سرعت و البته با برنامه‌ریزی دقیق به سمتی حرکت می‌کنیم تا به موفقیت ختم شود. برای ما بحث فرهنگی باشگاه بسیار مهم است و می‌خواهیم در کنار ورزش در بخش فرهنگ هم به جامعه خدمت کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه راه‌آهن در پاسخ به این سوال که این باشگاه چه برنامه‌ای برای فعالیت در رشته‌های غیرفوتبالی دارد، گفت: نگاه‌مان این است که بتوانیم در تمام رشته‌ها فعالیت کنیم اما باید برای این کار اولویت‌بندی داشته باشیم. فعلا آن چیزی که محرز است این است که باشگاه راه‌آهن در رشته کشتی فعالیت خواهد کرد. همچنین می‌خواهیم در سایر رشته‌های مدال‌آور هم سرمایه‌گذاری کنیم و نگاه جدی هم به ورزش بانوان داریم.

طلایی گفت: من از رحیمی خواسته‌ام تا یک ماه آینده برنامه خودش را به هیئت مدیره ارائه بدهد اما باز هم تاکید می‌کنم نگاه ما این است که تا آنجایی که جا دارد از تمام رشته‌های ورزشی حمایت کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon