نصب مجسمه ۴ متری «کارگر» در خیابان کارگر


نصب مجسمه 4 متری «کارگر» در خیابان کارگر

خبرگزاری تسنیم: «کارگر» نامه مجسمه‌ای است که در حال تکان دادن چرخ دنده‌های صنعتی، به ارتفاع ۴ متر به زودی در خیابان کارگر نصب می‌شود.

علیرضا سعادتی، رئیس اداره زیباسازی منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ با اعلام این خبر،‌ گفت: مجسمه «کارگر» ساخته عباس مجیدی در ارتفاع 4 متر به زودی در جنوب غربی تقاطع بلوار کشاورز در خیابان کارگر نصب می‌شود.

به گفته سعادتی، مجسمه کارگر فیگوری متشکل از انسال و چرخ دنده است، مجسمه‌‌ای فیگوراتیو، که با نماد کار اقتصاد شکل پیکره انسانی است که در حال حرکت درآوردن چرخ دنده‌هاست این مجسمه از فایبر گلاس ساخته شده است و پتینه آن حس سنگ را به مخاطب القا می‌کند.

وی ادامه داد: ارتفاع این مجسمه 4 متر است و روی پایه‌ای به ارتفاع یک و نیم تا 2 متر نصب می‌شود. طراحی این مجسمه که ساخت آن 3 ماه زمان برده است، سال گذشته طی مسابقه‌ای در میان شرکت کنندگان متعددی برای ساخت و نصب در خیابان کارگر انتخاب شده است.

سعادتی با بیان این مطلب که باید اثر هنری با ماهیت مکانی که در آن اثر نصب می‌شود، همخوانی داشته باشد، افزود: در خیابان کارگر باید مجسمه‌ای نصب شود که با ماهیت و اسم خیابان همخوانی داشته باشد. در حال حاضر هم در مرحله زیرسازی و بتن ریزی جایگاه آن هستیم و به زودی نصب مجسمه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon