حمدی‌نژاد: اتفاقات دیدار گذشته نفت و تراکتور انگیزه ۲ تیم را بیش‌تر می‌کند

حمدی‌نژاد: اتفاقات دیدار گذشته نفت و تراکتور انگیزه 2 تیم را بیش‌تر می‌کند

خبرگزاری تسنیم: بازیکن سرابی نفت تهران با بیان اینکه بازی با تراکتورسازی همیشه هیجان دارد، گفت: اتفاقات فینال لیگ برتر انگیزه ۲ تیم را برای انجام بازی زیبا بیش‌تر می‌کند.

وحید حمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: تراکتورسازی نفرات خوبی جذب کرده و با داشتن تماشاگر و شرایط میزبانی برای حضور در مسابقات آماده است.

بازیکن نفت تهران افزود: ما هم تیم خوبی داریم و سال گذشته خیلی تلاش کردیم که حداقل یک جام به ارمغان بیاوریم اما به خاطر برخی مسائل و صحنه‌هایی که همه دیدند این اتفاق نیفتاد بااین‌حال امسال خیلی تلاش می‌کنیم که از همان اول کارمان را باقدرت شروع کنیم و به قهرمانی برسیم.

وی در پاسخ به این سؤال که اتفاقات دیدار 2 تیم در فینال لیگ برتر فصل قبل چقدر می‌تواند به جذابیت‌های این مسابقه اضافه کند، گفت: بازی با تراکتور همیشه به دلیل حضور تماشاگران پرشور هیجان دارد اما اتفاقاتی که در فصل گذشته افتاد که نه گذاشتند ما قهرمان شویم و نه تراکتور، باعث می‌شود هر 2 تیم تلاش و انگیزه بیش‌تری برای ارائه بازی زیبا داشته باشند.

حمدی‌نژاد تصریح کرد: شخصاً به‌عنوان یک آذری می‌خواهم یک بازی زیبا انجام دهیم که تماشاگران و مردم راضی باشند و لذت ببرند.

بازیکن نفت درباره سطح آمادگی این تیم، تأکید کرد: الآن مسلماً هیچ تیمی آماده نیست ولی ما در بازی‌های تدارکاتی و تمریناتی که مربیان در نظر گرفته بودند به آمادگی و هماهنگی خوبی رسیدیم و حتی نسبت به سال گذشته هم آماده‌تریم.

وی با اشاره به تحویل ندادن توپ‌های مورداستفاده لیگ برتر در اختیار تیم‌ها علی‌رغم فاصله کم به شروع بازی‌ها، اظهار داشت: فعلاً به هیچ تیمی توپ‌ها را تحویل نداده‌اند و حتی دیروز پرسیدم پس چه موقع قرار است این توپ‌ها را بدهند چون ما قرار است با آن‌ها بازی کنیم.

حمدی‌نژاد افزود: پارسال هم همین‌طور بود که اگر اشتباه نکنم یا بعد از چند هفته تحویل دادند یا در همان روز مسابقه. هرچند این موضوع خیلی هم تأثیر فنی ندارد اما اگر می‌دادند می‌توانستیم از همان روز اول بازی‌های بهتر و روان‌تری انجام دهیم.

بازیکن نفت درباره کنایه اخیر بنگر بازیکن پرسپولیس به تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن، نفت، فولاد و تراکتور در مورد قهرمان شدن، گفت: من مصاحبه او را ندیدم و اظهارنظری در این مورد نمی‌کنم به‌هرحال هرکسی هر حرفی زده باشد نظر خود را گفته و ما هم به او احترام قائلیم اما ما در مسابقات کار خودمان را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon