کیانی: گسترش فولاد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

کیانی: گسترش فولاد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

خبرگزاری تسنیم: بازیکن گسترش فولاد تبریز گفت این تیم با حضور بازیکنان بزرگ و مربیگری فراز کمالوند می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و نتایج خوبی کسب کند.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار تیم‌های گسترش فولاد و سایپا در هفته نخست لیگ برتر، اظهار داشت: این بازی شرایط خاص خود را دارد و با توجه به اینکه سایپا بازیکنان و مربی خوبی در اختیار دارد قطعاً مسابقه سختی پیش رو داریم.

بازیکن گسترش فولاد تبریز افزود: اما ما هم به دلیل حضور بازیکنان بزرگ و نیز آقای کمالوند امید زیادی داریم که نتایج خوبی کسب کنیم  و در بازی اول هم دست‌پر به تبریز برگردیم.

وی در واکنش به اظهارات کارشناسان مبنی بر اینکه سایپا از مدعیان قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر است، تأکید کرد: هنوز زود است که درباره مدعیان صحبت کنیم و باید بازی‌ها شروع شود. حتی تیم ما هم تیم خیلی خوبی است و می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد اما همه‌چیز در طول فصل مشخص می‌شود.

کیانی افزود: با امکاناتی که مدیریت باشگاه در اختیار تیم گذاشته است واقعاً یک مجموعه کاملی به وجود آمده و ما هم تلاش خود را می‌کنیم با کسب نتایج خوب جواب زحمت‌های مدیران و مربیان تیم را بدهیم.

بازیکن گسترش فولاد در پاسخ به این سؤال که هم‌بازی بودن بازیکنان این تیم در گذشته چقدر می‌تواند در هماهنگ شدن نفرات مؤثر باشد، خاطرنشان کرد: این موضوع واقعاً کمک زیادی به بازیکنان کرد و بعد از گذشت مدت کوتاهی نفرات خیلی باهم هماهنگ و مچ شدند. امیدوارم در مسابقه اول هم با همین وضعیت خوب بازی کنیم و بعد از یکی دو بازی دیگر به هماهنگی کامل برسیم.

کیانی درباره عدم تحویل توپ‌های مورداستفاده لیگ برتر در اختیار تیم‌ها علی‌رغم فاصله زمانی کم تا شروع بازی‌ها، اظهار داشت: هنوز با توپ‌های سال گذشته تمرین می‌کنیم درحالی‌که در یک لیگ حرفه‌ای باید توپ‌ها از یک ماه قبل در اختیار باشگاه‌ها قرار بگیرد اما چنین مسائلی فقط در فوتبال ایران پیش می‌آید.

وی افزود: وقتی می‌گوییم لیگمان حرفه‌ای است باید در همه مسائل حرفه‌ای رفتار شود اما در وضعیت فعلی ممکن است در هفته‌های اول کیفیت بازی‌ها کمی ضعیف‌تر باشد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon