می‌خواهم با درخشیدن در تراکتورسازی به تیم ملی بازگردم

می‌خواهم با درخشیدن در تراکتورسازی به تیم ملی بازگردم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: می‌کنم با ارائه بازی‌های خوب در تیم تراکتورسازی علاوه بر مثمر به ثمر بودن برای این تیم، نظر کارلوس کی روش را جلب کرده و دوباره به تیم ملی بازگردم.

شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره شرایط تیمش اظهار داشت: در تهران اردوی بسیار خوبی را داشتیم و در حال حاضر نیز تمرینات بدن‌سازی را به اتمام رسانده‌ایم و آماده دیدار اول مقابل تیم نفت تهران می‌شویم.

وی افزود: امیدوار هستم در دیدار اول مقابل نفت بتوانیم با دستی پر زمین مسابقه را ترک کرده و از همان ابتدا گامی محکم برای قهرمانی برداریم.

بازیکن تیم تراکتورسازی با اشاره به انگیزه‌های فراوانش برای درخشیدن در لیگ پانزدهم و از یاد بردن روزهای کابوس‌وار سال گذشته خاطرنشان کرد: امسال برای من سال متفاوتی است و انگیزه‌های فراوانی را نسبت به سال‌های گذشته برای درخشیدن در تیم تراکتورسازی دارم.

وی تصریح کرد: پس از اینکه سال گذشته حدود 6 ماه را نتوانستم بازی کنم، امسال تلاش می‌کنم با ارائه بازی‌های خوب در تیم تراکتورسازی علاوه بر مثمر به ثمر بودن برای این تیم، نظر کارلوس کی‌روش را جلب کرده و دوباره به تیم ملی بازگردم.

خلیل‌زاده در خصوص دیدار تیمش مقابل نفت تهران در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر گفت: این دیدار همانند دیدار پایانی لیگ چهاردهم که 2 تیم برگزار کردند و حساسیت زیادی را داشت، حساسیت‌های خاص خود را دارد.

وی تأکید کرد: ما امیدواریم که در این دیدار بتوانیم به کمک هواداران آن اتفاقات سال گذشته را جبران کرده و با کسب مقام قهرمانی لیگ برتر دل مردم خوب آذربایجان را شاد کنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: چندان نمی‌خواهم به اتفاقات تلخ آخرین دیدارمان با نفت تهران پرداخته و داغ دل هواداران تیم تراکتورسازی را تازه کنم، اما امیدوارم که بتوانیم با کسب نتایجی خوب در رقابت‌های لیگ برتر همه آن اتفاقات را فراموش کنیم.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon