مردم خراسان جنوبی ۵۰۰ میلیون تومان به عتبات عالیات کمک کردند

مردم خراسان جنوبی 500 میلیون تومان به عتبات عالیات کمک کردند

خبرگزاری تسنیم: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با بیان اینکه در ۴ ماه نخست امسال ۴۰۰ متر فرش دستباف برای کمک به عتبات در استان بافته شد، گفت: مردم خراسان جنوبی امسال ۵۰۰ میلیون تومان به عتبات عالیات کمک کردند.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: در 4ماه نخست امسال مردم خراسان جنوبی 500 میلیون تومان به عتبات عالیات کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی خراسان جنوبی در این مدت 10 درصد افزایش داشته است، افزود: در این مدت 400 متر فرش دستباف نیز توسط مردم استان برای کمک به عتبات عالیات بافته شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 180 کارگاه قالی‌بافی در استان فعال است که در این کارگاه‌ها 11 هزار بافنده فرش دستباف حضور دارند.

محمدی با بیان اینکه خراسان جنوبی در امر کمک به عتبات عالیات جزو استان‌های برتر در کشور است، افزود: در حال حاضر خراسان جنوبی در ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف، در ساخت صحن حضرت زینب در کربلای معلی و در طلاکاری گنبد امام حسین(ع) در کربلای معلی مشارکت دارند.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم مشارکت در پروژه صحن حضرت زهرا (س) تا سال 98، پروژه حضرت زینب(س) تا 4 سال دیگر و گنبد امام حسین(ع) تا دو سال دیگر به اتمام برسد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon