بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در شهرستان شازند کشف و ضبط شد


بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در شهرستان شازند کشف و ضبط شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی شازند گفت: یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ محمدرضا چگنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اهمیت برخورد با قاچاقچیان کالا اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان شازند در یک عملیات توانستند بیش از یک‌میلیارد و 270 میلیون ریال کالای قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: در چندین عملیات مختلف ماموران پلیس توانستند درکنترل و بازرسی محورهای مواصلاتی استان مقادیر بسیاری کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی شازند تصریح کرد: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای عبوری تعداد 200 عدد باطری خودرو، سه هزار و 900 عدد آبمیوه و 3 تن  پوشاک خارجی قاچاق را از 6 دستگاه خودرو کشف کنند.

چگنی با اشاره به اینکه برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز با جدیت دنبال شده و در دستور کار است گفت: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان کالا و ارز و اخلال‌گران اقتصادی مبارزه می‌کند و شهروندان نیز باید در این راستا با پلیس همکاری داشته و در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان کالا با پلیس تماس بگیرند و مراتب را اعلام کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon