عناوین برتر مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان توسط تیم "کی‌تی‌ام" کسب شد


عناوین برتر مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان توسط تیم "کی‌تی‌ام" کسب شد

خبرگزاری تسنیم: ورزشکاران تیم فستوس "کی تی ام "عناوین برتر مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان بانوان قهرمانی کشور در گرگان را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، در پایان مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ کوهستان بانوان کشور در رده سنی بزرگسالان خانم‌ها فرانک پرتوآذر، آذر دخت محمدی و شادی مرادی هر سه از تیم فستوس کی تی ام عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی جوانان نیز خانم شیوا توکلی از تیم فستوس کی تی ام، محبوبه اوحدی از تیم هیئت دوچرخه سواری استان قم و مریم ترکی از تیم هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان به ترتیب در جایگاه تا سوم قرار گرفتند.

مجموع نتایج تیمی این رقابت‌ها پس از جمع‌بندی مسابقات اعلام خواهد شد.

این مسابقات با شرکت 17 دوچرخه‌سوار برتر کشور در قالب 7 تیم در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان در رشته کراس کانتری به صورت تیمی و استقامتی در منطقه کوهستانی و جنگلی النگدره گرگان برگزار شد.

مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ کوهستان باشگاه های آقایان و بانوان کشور از امروز آغاز شده و فردا و پس فردا نیز مسابقات آقایان نیز برگزار می‌شود.

مسابقات کراس کانتری آقایان فردا در رده سنی جوانان و بزرگسالان در منطقه النگدره و مسابقات دانهیل آقایان روز جمعه در منطقه سفیدچشمه ناهارخوران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon