بیش از ۱۰۰۰ مسکن به معلولان بهزیستی قزوین واگذار شد


بیش از 1000 مسکن به معلولان بهزیستی قزوین واگذار شد

خبرگزاری تسنیم: معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه تحویل مسکن معلولان در استان قزوین، تاکنون بیش از ۱۰۰۰ مسکن به معلولان بهزیستی واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، غفار رمضانی ظهر امروز در نشست با معلولان استان قزوین که در سالن اجتماعات بهزیستی برگزار شد، اظهار داشت: بهزیستی استان قزوین دارای 4 دفتر در بخش مشارکت‌های مردمی از جمله دفتر اشتغال، مسکن، کار و مشارکت‌های مردمی است و در هر کدام از این قسمت‌ها اقدامات فراوانی انجام داده و به مرحله فعلیت در آورده است.

معاون مشارکت‌‌های مردمی بهزیستی استان  قزوین عنوان کرد: در حوزه مسکن 138 پروژه در نوبت دور پروانه، 127 پروژه در مرحله پی‌سازی، 439 پروژه در مرحله اسکلت سازی و یک هزارو 214 پروژه در مرحله نازک‌کاری هستند.

رمضانی خاطرنشان کرد: بهزیستی با هدف حمایت از معلولان فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند که در راستای رسیدگی به معلولان و برطرف کردن مشکلات آنها اقدامات زیادی نیز انجام داده است.

وی در رابطه با فعالیت‌های حوزه اشتغال و کارآفرینی حوزه مشارکت‌های مردمی بهزیستی عنوان کرد: در سال گذشته 184 فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی ایجاد کردیم که 80 میلیارد ریال اعتبار در این حوزه برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی صرف شده‌ است.

معاون مشارکت‌‌های مردمی بهزیستی استان  قزوین بیان کرد: معلولان به علت ناتوانی جسمی حرکتی نسبت به سایر افراد جامعه به حمایت‌های بیشتری احتیاج دارند در همین راستا از هم‌استانی‌ها انتظار می‌رود با کمک‌های مادی و عاطفی به مددجویان معلول، سازمان را در جهت رسیدن به اهداف آن یاری رسانند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon