گرم شدن زمین آثار مخربی برای ایران و فرانسه دارد

گرم شدن زمین آثار مخربی برای ایران و فرانسه دارد

خبرگزاری تسنیم: وزیر امور خارجه فرانسه گفت: گرم شدن زمین آثار بسیار مخربی در جهان به همراه دارد که این آثار همه کشورها از جمله ایران و فرانسه را در بر می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، لوران فابیوس وزیر امور خارجه کشور فرانسه بعد از دیدار با رئیس سازمان حفاظت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با ایران در موضوعات محیط زیستی همکاری‌های خوبی می‌توانیم داشته باشیم و امروز هم به طور طبعی راجع به این مسائل با یکدیگر سخن گفتیم.

وی گفت: در پایان سال میلادی جاری، کنفرانس کاپو 21 برگزار خواهد شد که هدفش جلوگیری از افزایش دمای زمین و ایجاد گازهای گلخانه‌ای است. گرم شدن زمین آثار بسیار مخربی در جهان به همراه دارد که این آثار همه کشورها از جمله ایران و فرانسه را در بر می‌گیرد.

فابیوس گفت: پیش از کنفرانس کاپو 21 یک کنفرانس پیش تدارکاتی در نظر گرفتیم که با حضور 50 وزیر محیط زیستی از 50 کشور برگزار می‌شود که ما از ایران هم دعوت کردیم تا به عنوان یکی از آن 50 وزیر در این کنفرانس حضور داشته باشد.

وزیر امور خارجه فرانسه افزود: ما به ایران پیشنهاد کردیم که در کنار همکاری زمینه کنفرانس کاپو 21 به صورت دو جانبه هم میان ایران و فرانسه همکاری‌هایی مشترک در زمینه محیط زیست صورت پذیرد.

فابیوس خاطرنشان کرد: من سفرم را به طور کلی در دو کلمه خلاصه می‌کنم، ابتدا احترام و در مقام دوم از سر گیری ارتباط.

انتهای  پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon