پل‌های هوایی قزوین برای تردد معلولان مناسب‌سازی می‌شود


پل‌های هوایی قزوین برای تردد معلولان مناسب‌سازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل شهرداری قزوین گفت: در راستای سهولت در رفت‌ و آمد معلولان پل‌های هوایی شهر قزوین برای تردد معلولان مناسب‌سازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، اسماعیل عرشیان بعد از ظهر امروز در جلسه سازمان‌های وابسته شهرداری قزوین، اظهار داشت: در راستای بهبود تردد معلولان در شهر قزوین، برنامه‌های بسیار زیادی در استان قزوین تدوین شده که از جمله آن‌ها می‌توان به مجهز کردن پل‌های شهر قزوین به آسانسور اشاره کرد.

وی با بیان این مطلب که باید زمینه حضور معلولان در جامعه فراهم شود، عنوان کرد: احداث آسانسور برای پل‌های هوایی به طور آزمایشی به روی پل‌ هوایی شهید بابایی در حال نصب شدن بوده که تا کنون نیز 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل شهرداری قزوین در رابطه با برنامه‌های در حال اجرا سازمان تصریح کرد: سازمان حمل‌ونقل برنامه‌های بسیاری در راستای مناسب‌سازی و بهسازی معابر شهری در دستور کار خود قرار داده که از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های سازمان حمل‌ونقل مناسب سازی فضای شهری برای تردد و حضور معلولان در جامعه اشاره کرد.

عرشیان با اشاره به احداث آسانسور در دیگر پل‌های هوایی قزوین افزود: برای سهولت رفت‌ و آمد معلولان و سالمندان، در صورت موفقیت طرح نصب آسانسور، سایر پل‌های هوایی قزوین نیز براساس اولویت تردد به آسانسور مجهز می‌شود.

وی با اشاره به محدودیت تردد عابران پیاده در ابتدای خیابان غیاس‌آباد اظهار کرد: به دلیل وجود دکل‌های فشار قوی در آن  منطقه امکان احداث پل هوایی وجود ندارد و این امر مشکلاتی را برای عابران به‌ وجود آورده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل شهرداری قزوین، افزود: در همین راستا این سازمان با اداره برق استان قزوین نشست‌های مشترکی را به منظور رفع مشکلات تردد عابران و نصب پل هوایی جلسات مشترکی را برگزار کرده تا بتواند برنامه‌های مناسبی را برای ساماندهی آن منطقه تدوین کند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon