سامانه خط ارتباطی ۱۳۱ در کشور راه‌اندازی می‌شود

سامانه خط ارتباطی 131 در کشور راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مسئول امور اراضی جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: برای رسیدگی به مشکلات و حفاظت از اراضی مردمی، سامانه خط ارتباطی ۱۳۱ در سطح کشور خریداری و به زودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، توکل حیدری عصر امروز در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: با کمک سازمان‌های مربوطه و ادارات تحرک بسیار با شتابی برای حفظ اراضی و منابع طبیعی شروع شده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه با وجود قانون‌ها و روحیات مؤثر در صدد حفظ این گنجینه برای نسل‌های آینده هستیم گفت: باید کروکی اراظی و منابع طبیعی در اختیار اداره منابع طبیعی قرار گرفته و با کمک اداره ثبت اسناد این اراضی به ثبت رسیده و مورد بررسی قرار گیرد.

حیدری افزود: در خصوص جلوگیری از تصرف اراضی کمیته‌هایی با عنوان پیشگیری و کمیته حقوقی تشکیل شده که هرکدام از آن‌ها را ادارات منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و سایر سازمان‌های مربوطه تشکیل داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌هایی دارای منابع طبیعی بسیار هستند باید از وجود شوراهای ملی محافظت از اراضی بهره ببرنند بیان کرد: باید از منابع طبیعی شهرستان‌هایی همانند سردشت محافظت کرد و از به خطر افتادن چنین اراضی به جد جلوگیری کرد.

در این جلسه مسئول امور اراضی جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در سال 93 توانستیم 4 گشت در شهرستان‌های ارومیه، خوی و میاندوآب برای بررسی و کنترل اراضی و امسال نیز 8 گشت برای این اقدام پیش‌بینی شده است.

محمد مظلومی افزود: در سطح کشور 280خودروی گشت خریداری شده که فعلا هیچ خودرویی به آذربایجان‌غربی تحویل داده نشده است.

وی بیان کرد: سامانه خط ارتباطی 131 نیز در کشور خریداری شده و به زودی در تمام استان‌ها به منظور حفاظت از اراضی مردمی راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon