پیمانکار پروژه قطار شهری کرج مورد اعتماد نیست


پیمانکار پروژه قطار شهری کرج مورد اعتماد نیست

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه در حال حاضر به پیمانکار پروژه قطار شهری کرج " سابیر" اطمینان نداریم، گفت: قطار شهری کرج به سابیر بدهکار نبوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمد دادگو در جلسه شورای قطار شهری کرج که عصر امروز با حضور معاون وزیر کشور، استاندار البرز و اعضای شورای شهر کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه اهمیت خاصی برای قطار شهری قائل هستیم، اظهار داشت: مصوب شده هزار و 650 میلیارد تومان به صورت غیر نقدی برای پروژه قطار شهری کرج تخصیص پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر به پیمانکار پروژه قطار شهری کرج " سابیر" اطمینان نداریم، افزود: عدم اطمینان به سابیر از این نشأت گرفته که این شرکت در طول این سال ها کار خود را انجام داده و توجهی به نکات مورد توجه و ضروی نداشته است.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه می ترسیم از اینکه بخواهیم تامین مالی انجام دهیم و سابیر در منطقه دیگری پروژه را انجام دهد، خاطرنشان کرد: دستگاه های نظارتی حتما باید در این امر نظارت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هیچ وقت قطار شهری کرج به سابیر بدهکار نبوده است، گفت: مبنای بی اعتمادی را سابیر آغاز کرده اما معتقدهستیم هر تغییری در پیمانکار  این پروژه رخ دهد بازهم مشکلات وجود دارد.

دادگو با بیان اینکه دولت تا کنون سهم خود را در این پروژه پرداخت کرده و ما بنا داریم سهم خود را در این پروژه بیشتر کنیم، گفت: سابیر در یک سری از تعهدات قبلی خود مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه با تمام این موارد ذکر شده تازه متوجه شده ایم سابیر ضمانت نامه انجام کار ندارد، اظهار داشت: امید است به اطمینان دوباره ما پاسخ داده شود.

خبرنگار: مهدیه غریب

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon