قائم‌مقامی: رتبه بین‌المللی‌ام در مسابقات بین‌المللی شطرنج ارومیه ارتقاء یافت

قائم‌مقامی: رتبه بین‌المللی‌ام در مسابقات بین‌المللی شطرنج ارومیه ارتقاء یافت

خبرگزاری تسنیم:احسان قائم‌مقامی گفت: رتبه بین‌المللی‌ام در مسابقات بین‌المللی شطرنج، جام سرداران شهید آذربایجان در ارومیه ارتقاء یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، احسان قائم‌مقامی در حاشیه اختتامیه چهارمین دوره مسابقات شطرنج، جام سرداران شهید آذربایجان با ابراز رضایت از سطح بازی‌ها و میزبانی مطلوب ارومیه اظهار داشت: خوشبختانه استقبال قابل قبولی از این مسابقات به عمل آمد و ورزشکاران مطرح جهان در آن حضور داشتند.

استاد بزرگ شطرنج ایران با اشاره به مسابقات" برق‌آسای" این دوره از مسابقات گفت: من در این مسابقات درصدر جدول بوده و انتظارم این بود که با قاطعیت اول شوم اما یک باخت دور از انتظار و اشتباه فاحشم سبب شد که به مقام مشترک دست یافته و در کمال ناباوری با امتیاز شکنی، رده دوم را کسب کردم.

قائم‌مقامی بیان کرد: در این زمینه خوشبختانه درجه بین‌المللی خود را در آن مسابقه افزایش دادم و در مجموع از بازی خود راضی بودم البته شاید بهتر بود با مقام قهرمانی به پایان می‌رسید.

استاد بزرگ شطرنج ایران افزود: متاسفانه جدول با شانس با من همراه نبود اما من همه تلاشم را کردم و به بازیکنان برتر که خوشبختانه بیشتر از ایران و هم‌وطنانمان بودند تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon