برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در نایین


برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در نایین

خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نایین گفت: دوره‌های مهارت‌آموزی با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین پرکردن و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در نایین برگزار می‌شود.

حسین نصیریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نایین با اشاره به برگزاری کلاس‌ها مهارت‌آموزی در کیمته امداد این شهرستان اظهار داشت: از آن جا که ورود به عرصه کار و تلاش و توانمندی خانواده‌ها نیازمند آموزش و مهارت‌آموزی است و ایام تابستان بهترین فرصت برای فراگیری مهارت در کنار تحصیل است، کمیته امداد نایین نیز برنامه‌ریزی‌هایی را در این زمینه انجام داده است.

وی افزود: این اداره در راستای مهارت‌آموزی و ارائه آموزش‌های لازم برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین پرکردن و غنی‌سازی اوقات فراغت، کلاس‌های آموزشی را تا پایان شهریورماه برگزار می‌کند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نایین تصریح کرد: در این زمینه کلاس‌ها تفکیک شده و به تناسب علاقه و سن مددجویان برنامه‌ریزی شده و در ایام تابستان ادامه دارد.

وی بیان کرد: برگزاری کلاس جوانان پیرو ولایت شامل کلاس قرآن، احکام، عقیدتی و دینی، ورزشی، اردوهای کوتاه مدت و بازدید از کارخانه‌های شهرستان است که افزون بر 40 نفر در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند.

نصیریان خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری کلاس آموزشی نوعروسان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است و در این کلاس‌ها، مهارت‌آموزی، احکام خانواده، عقیدتی، مشاوره خانواده، بهداشت و تغذیه، خانه‌داری و همسرداری آموزش داده می‌شود که در این کلاس‌ها نیز حدود 30 نفر شرکت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در مجموع امسال بیش از 400 نفر از مددجویان این کمیته در قالب 20 رشته آموزشی، فرهنگی و مهارتی با پرکردن اوقات فراغت خود در تابستان، آموزش‌های لازم را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon