پیمانکار زیاده‌خواه مسکن مهر اخطار گرفت

پیمانکار زیاده‌خواه مسکن مهر اخطار گرفت

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد از اخطار به یکی از پیمانکاران زیاده‌خواه مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: با وجود تکمیل آورده از سوی متقاضیان، اما یکی از پیمانکاران دستورالعمل شماره ۳ وزارت راه را قبول ندارد و به‌دنبال افزایش قیمت است.

محمدرضا توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با بیان این‌که در بحث تکمیل آورده واحدهای مسکن مهر متقاضیان عملکرد خوبی نداشته‌اند، اظهار کرد: از 49 هزار واحد مسکن مهر بین 7 تا 8 هزار واحد با کمبود آورده متقاضی مواجه هستند که این مشکل از بضاعت کم مالی این متقاضیان نشات می‌گیرد.

وی تصریح کرد: علاوه بر عدم واریز آورده از سوی برخی متقاضیان با یکی از پیمانکاران مسکن مهر دچار مشکل شده‌ایم. متاسفانه یکی از پیمانکاران مسکن مهر هشتگرد با وجود آن که متقاضیان مطابق با دستورالعمل شماره 3 وزارت راه و شهرسازی واریزی خود را تکمیل کرده‌اند، قیمت‌ها را قبول ندارد و نمی‌خواهد کار را تمام کند.

وی با تاکید بر این‌که این پیمانکار به‌دنبال سود بیشتر است، افزود: این در حالی است که با توجه به جایگاه این پیمانکار آنها باید به‌دنبال منافع مردم باشند تا منافع خود. پیمانکار نباید به‌دنبال افزایش قیمت باشد.

مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد با یادآوری این‌که واحدهای در دست ساخت این پیمانکار 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: به این پیمانکار اخطار داده‌ایم که هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف این واحدها اقدام کند، چون نباید حق مردم ضایع شود.

توکلی تاکید کرد: شرکت عمران به‌طور جدی پیگیر حل این مشکل است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه