کنگره سراسری قرآنی سمپاد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد


کنگره سراسری قرآنی سمپاد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

خبرگزاری تسنیم: کنگره سراسری قرآنی سمپاد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد که زنجانی‌ها به ۱۰ مقام برتر دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، امروز آیین اختتامیه بیست و سومین کنگره قرآنی سمپاد با حضور دانش‌آموزان استعدادهای درخشان از استان‌های آذربیجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، زنجان، گیلان و قزوین در زنجان برگزار شد.

این مسابقات که با حضور استان‌های قطب سه کشور در رشته‌های حفظ، حفظ ویژه، قرائت به روش تحقیق و معارف قرآنی برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

دانش‌آموزان زنجانی که در این مسابقان خوش درخشیدند توانستند 10 عنوان برتر بیست‌ و سومین کنگره قرآنی سمپاد را از آن خود کنند.

در مسابقات قرآنی سمپاد در رشته حفظ قرآن کریم ابوالفضل مایلی از آذربایجان شرقی، سروش عبادی از گیلان، امین علیزاده از آذربایجان غربی و شایان خدادادی از اردبیل  در دوره اول متوسطه حائز مقام‌های اول تا چهارم شدند.

در رشته حفظ ویژه قرآن کریم سید احمدحسینی از آذربایجان شرقی، محمد عرفان ندرلو از زنجان، امیررضا سالخورده از آذربایجان شرقی و مهدی سلیمانی از زنجان عناوین اول تا چهارم را از آن خود کردند.

نفرات برتر رشته قرائت قرآن کریم در دوره اول متوسطه محمد قلی زاده  از گیلان، صادق خدامرادی از البرز، عارف دین محمدی از زنجان و امیر حسین رضایی از گیلان بودند.

محمد حسین طالبی از آذربایجان شرقی، امیرحسین حضوری و علیرضا پرمهری هر دو از اردبیل و امیر یاسین کاوند از البرز موفق به کسب عناوین برتر در رشته معارف شدند.

مسعود علمی‌فرد، محمدمهدی مولایی و علیرضا احمدی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه زنجانی در رشته قرائت مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند و رتبه چارم نسیب امیر سلیمانی از آذربایجان غربی شد.

عناوین برتر رشته حفظ قرآن در دوره دوم متوسطه به علی غلام آزاد از زنجان، امیررضا زارعان از آذربایجان شرقی، محمدمهدی خیری راد از قزوین و احمد رضا رضایی از زنجان اختصاص یافت.

میلاد عاشقی از آذربایجان شرقی، محمدامین معصومی از گیلان، احمد نوری از اردبیل و علیرضا شعبانی از گیلان به عنوان نفرات اول تا چهارم رشته حفظ ویژه قرآن کریم معرفی شدند.

سعید محمدی از زنجان، علیرضا نیکو از قزوین و سید محمدصادق میرمعین از البرز توانستند درشته معارف رتبه‌های اول تا سوم را کسب کنند و هادی معصومی از زنجان و صدرا سلحشور از آذربایجان شرقی به طور مشترک در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon