احداث مجتمع پتروشیمی در کرمان ۴۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کند


احداث مجتمع پتروشیمی در کرمان 4500 فرصت شغلی ایجاد می‌کند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم کرمان در مجلس در تشریح اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال زایی در استان کرمان کفت:کلنگ مجتمع پتروشیمی کرمان در شهریور ماه زده می‌شود که ۴۵۰۰ فرصت شغلی مستقیم و ۴۵هزار فرصت شغلی غیرمستقیم را ایجاد می‌‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمد مهدی زاهدی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن و صنایع کوچک و تجلیل از صنعتگران و معدن کاران برتر استان کرمان با تاکید بر سرمایه گذاری در صنایع کوچک اظهار داشت: تقریبا همه دنیا برای رفع مشکلات اقتصادى به ویژه اشتغال زایی به سمت صنایع کوچک روی آورده‌اند .

به گفته نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی سرمایه‌گزاران صنعتی باید از این حمایت از صنایع کوچک استقبال کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان افزود: برای رفع مشکلات و اشتغال زایى از تجارب دیگر کشورها و همچنین کارآفرینان استفاده کنیم.

زاهدی با اشاره به سیاست‌های دولت در حمایت از صنایع کوچک ادامه داد: تدبیر دولت دراین زمینه حمایت از شرکت‌های تعاونی در مناطق روستایی است که بتوانند یک صنعت کوچک را با وام کارمزد 3درصد راه‌اندازی کنند.

وی درباره اقدامات انجام گرفته درزمینه اشتغال زایی در استان کرمان خاطر نشان کرد: کلنگ مجتمع پتروشیمی کرمان در شهریور ماه زده می‌شود که 4500نفر اشتغال زایی مستقیم و 45هزار فرصت شغلی غیرمستقیم را  به همراه دارد.

زاهدی افزود:مجموعه فولاد بوتیا نیز 2000 فرصت شغلی ایجاد می‌کند و تا بهمن ماه 1000نفر درکرمان و 400نفر در سیرجان مشغول به کار می‌شوند که رقم خوبی برای اشتغال زایی است.

انتهای پیام/ ی

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon