کارمندان بسیجی استان قزوین به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند


کارمندان بسیجی استان قزوین به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: رئیس بسیج ادارات استان قزوین گفت: در راستای ارتقای سطح رفاه زندگی مردم مناطق محروم، کارمندان بسیجی استان قزوین به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمداسماعیل طاهرخانی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: مدیران بسیجی ادارات به روستاهای استان قزوین اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اجرای این طرح کمک و مساعدت به مردم مناطق محروم استان قزوین است، تصریح کرد: مردم این مناطق مسائل و مشکلاتی که با آن مواجه هستند را برای مسئولان دستگاه‌های اجرایی این استان مطرح کرده و مدیران در راستای رفع این مشکلات تلاش‌های لازم را انجام می‌دهند.

رئیس بسیج ادارات و کارمندان استان قزوین با اشاره به اینکه بسیجیان کارمند علاوه بر اجرای مأموریت‌های اداری خود به اردوهای جهادی نیز اعزام می‌شوند، بیان کرد: این اردوها در فصل پاییز و زمستان با کمتر شدن حجم کاری کارمندان برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف پایگاه‌های بسیج استان قزوین کمک به مردم ساکن مناطق محروم است، گفت: سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قزوین نیز همانند دیگر پایگاه‌های فعال این استان اقدامات مناسبی در این زمینه انجام می‌دهد.

طاهرخانی با اشاره به اینکه روحیه بسیجی و جهادی باید در بین مردم استان نهادینه شود، اظهار کرد: یکی از راهکارهایی که در راستای تحقق این امر تأثیر بسزایی دارد، می‌توان به ترویج و تبلیغ تفکر و نگرش بسیجی اشاره کرد.

رئیس بسیج ادارات و کارمندان استان قزوین با اشاره به اینکه پایگاه بسیج ادارات در نظر دارد در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت‌های خود را افزایش دهد، تصریح کرد: باید توجه بیشتری از سوی مسئولان استانی در راستای نهادینه کردن فرهنگ‌ حجاف و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon