سالن تخصصی ورزش‌های رزمی در آبی بیگلو افتتاح می‌شود


سالن تخصصی ورزش‌های رزمی در آبی بیگلو افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: به توجه به ظرفیت خوب ورزش‌های رزمی در استان اردبیل، سالن تخصصی رزمی شهر آبی بیگلو در چند روز آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ایوب بهتاج ظهر امروز در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت ووشو استان اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه ظرفیت مناسب در رابطه با رشته ورزشی ووشو در استان اردبیل وجود دارد و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز به طور مداوم از این ورزش در سطح استان حمایت کرده است.

وی گفت: در حال حاضر نیز بازیکنان خوبی از استان اردبیل در سطح ملی فعالیت می کنند که باید بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب و دقیق شاهد حضور هرچه بیش‌تر ورزشکاران استان در مسابقات ملی و بین المللی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: اگر برنامه‌ریزی‌ها و امکانات مورد نیاز تهیه شود قطعا استان اردبیل به قطب ووشو کشور تبدیل می‌شود که به دلیل وجود علاقه زیاد به ورزش های رزمی در استان اردبیل، سالن تخصصی رزمی شهر آبی بیگلو در چند روز آینده افتتاح می‌شود.

بهتاج تصریح کرد: در رابطه با توسعه همه جانبه ورزش در استان اردبیل باید فعالیت مناسبی صورت بگیرد چرا که ووشو پشتوانه خوبی در تمام رده‌های سنی دارد.

وی بیان کرد: عملکرد ووشو در بخش ساندا در استان اردبیل قابل قبول بوده ولی باید توجه به رشته تالو نیز مورد توجه باشد تا کیفیت این رشته نیز در استان افزایش یابد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon