۱۲ تقاطع شهرستان قزوین اصلاح هندسی می‌شود‌


12 تقاطع شهرستان قزوین اصلاح هندسی می‌شود‌

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به‌منظور کاهش حوادث جاده‌ای در قزوین ۱۲ تقاطع این شهرستان اصلاح هندسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، اسماعیل عرشیان ظهر امروز در نشست ساماندهی تقاطع و معابر شهر قزوین اظهار داشت: سازمان حمل‌ونقل در راستای کاهش تصادفات، کاهش ترافیک و  افزایش ایمنی اقداماتی برنامه‌های بسیاری را تدوین کرده که از جمله این اقدامات پروژه  می‌توان به اصلاحات هندسی 12 تقاطع سطح شهر قزوین اشاره کرد.

وی در رابطه با اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه اصلاحات هندسی تقاطع شهر قزوین،  افزود: برای اجرای این پروژه‌ها هزینه‌های زیادی شده که این هزینه‌ها بیش از 310  میلیارد ریال  است.

عرشیان با اشاره به اهداف پروژه اصلاحات تقاطع در قزوین تصریح کرد: در قزوین سالانه چندین نفر به دلیل حوادث جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند از این رو سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در صدد بر‌آمده ‌میزان خسارات جانی و مالی را با تدوین برنامه کاهش دهد، از این رو اقداماتی در راستای کاهش خسارات احداث تقاطع در سطح قزوین است.

وی افزود: مهمترین هدف سازمان حمل‌ و نقل در قزوین افزایش ایمنی، کاهش تصادفات و توجه به عبور و ایمنی عابرین پیاده است.

مدیرعامل حمل‌ونقل در رابطه با ساماندهی تقاطع‌ها بیان کرد: از جمله پروژه‌های این سازمان می‌توان به پروژه‌های ساماندهی تقاطع‌ها شهری قزوین اشاره کرد که تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ساماندهی تقاطع‌ها در مکان‌های پرتردد از قبیل نوروزیان، چوبیندر، میدان حسن‌پور و چهار‌راه خیابان مجاهد به سمت هادی‌آباد  است.

وی اظهار کرد: با توجه به افزایش و ازدیاد تعداد ماشین‌ها در سطح شهر ساماندهی تقاطع‌ها و خیابان‌ها به منظور کاهش تصادفات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده که باید در دستور کار مدیران قرار گرفته و همچنین مسئولان مربوطه تعامل لازو را داشته باشند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon