پرونده ۱۰ واحد تولیدی استان اردبیل در کمیته قضایی مورد بررسی قرار گرفت


پرونده 10 واحد تولیدی استان اردبیل در کمیته قضایی مورد بررسی قرار گرفت

خبرگزاری تسنیم: با حضور مسئولان اتاق بازرگانی و کمیته قضایی پرونده ۱۰ واحد تولیدی استان در اتاق بازرگانی استان اردبیل موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رئیس اتاق بازرگانی اردبیل در جلسه کمیته قضایی اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: این ده واحد تولیدی که با مشکلات اساسی روبرو هستند برای حل مشکل خود نیاز به اهتمام ویژه‌ی مدیران دستگاه‌های اجرایی دارند که امیدواریم در این راستا همکاری لازم صورت گیرد.

حسین پیرموذن با اشاره به اینکه مهم‌ترین اهداف کمیته قضایی استان حل مشکل واحدهای تولیدی و توسعه اشتغال و اقتصاد در منطقه است، گفت: در این راستا هر هفته پرونده‌های واحدهای تولیدی استان در اتاق بازرگانی اردبیل موردبررسی قرار می‌گیرد و در این جلسات تا حد امکان از واحدهای تولیدی استان حمایت می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل بیان کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی استان که نقش به سزایی در توسعه اشتغال دارند، متأسفانه به دلیل برخی مشکلات اقتصادی در حال رکود مانده‌اند که تمام تلاش کمیته قضایی ارائه راهکارهای مناسب و قانونی برای خارج‌سازی این واحدهای تولیدی از رکود است.

پیرموذن بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز باید با تعامل همه‌جانبه با واحدهای تولیدی استان نسبت به حل مشکلات اساسی این واحدها اقدام کنند و حمایت از واحدهای تولیدی و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مبنای کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: کمیته قضایی استان هر هفته در راستای حل مشکلات واحدهای بخش خصوصی با مسئولان قضایی استان جلسه می‌گذارد و در این راستا مسئولان قضایی استان در جهت رونق همه‌جانبه واحدهای تولیدی استان حمایت‌های لازم را داشته‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل با اشاره به اینکه شرایط سرمایه‌گذاری باید برای سرمایه‌گذاران در اردبیل تسهیل شود، گفت: با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توان استان را دچار تحول عظیمی در عرصه اقتصادی کرد که این امر نیازمند وحدت و همدلی مردم و مسئولان است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon