تهدید رژیم صهیونیستی به بمباران مواضع «ولایت سینا» در سینای مصر

تهدید رژیم صهیونیستی به بمباران مواضع «ولایت سینا» در سینای مصر

خبرگزاری تسنیم: ارتش رژیم صهیونیستی تهدید کرد که مواضع گروه موسوم به «ولایت سینا» که با گروه تروریستی داعش بیعت کرده است، در داخل شبه جزیره سینا بمباران خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های خبری فلسطین، «افیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که اگر گروه ولایت سینا برای هدف قرار دادن اسرائیلی‌ها تلاش نماید در آن صورت ما از این گروه پیشی گرفته و با قاطعیت آن را هدف قرار خواهیم داد.

وی طی اظهاراتی در صفحه رسمی خود در فیس بوک نوشت: در کوهستان‌های ایلات امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ ادوم جنوبی با حضور ژنرال «سامی ترگمن» فرمانده منطقه جنوبی انجام شد.

وی به اظهارات سرتیپ «روعی الکابیتص» فرمانده تیپ ادوم جنوبی در حین تحویل این منصب به سرتیپ «رافی میلو» در نزدیک مرز مصر اشاره کرد و به نقل از وی گفت: تهدیدات تروریسم از سینا به رهبری گروه تروریستی انصار بیت المقدس که به تازگی به ولایت سینا تغییر نام داده است، بیشتر شده و این گروه اسرائیلی ها و سربازان این تیپ را تهدید کرده و هر لحظه امکان دارد تهدیدات خود را عملی کند بنابر این وظیفه ما این است که پیشدستی کرده و در صورت تلاش این گروه برای حمله علیه اسرائیلی ها، آن را به شدت هدف حمله قرار دهیم.

میلو نیز اظهار داشت: در آن طرف مرز تغییرات محسوسی رخ داده و ما بایستی خود را برای هر گونه سناریویی آماده کنیم.

ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه گذشته اجرای تمرینات گسترده نظامی با مشارکت صد هزار سرباز ذخیره را آغاز کرد که سه روز طول کشید و شبیه به پاسخ به حملات از جانب لبنان، غزه و سوریه بود.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان