طرح شبیه‌سازی درس‌ پژوهشی ‌در اردبیل اجرا می‌شود‌


طرح شبیه‌سازی درس‌ پژوهشی ‌در اردبیل اجرا می‌شود‌

خبرگزاری تسنیم: معاون‌ آموزش‌وپرورش استان اردبیل گفت: طرح شبیه‌سازی درس پژوهشی برای نخستین بار در استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شهداد عبداللهی در جلسه هماهنگی طرح شبیه‌سازی پژوهشی در اردبیل اظهار داشت: قدمت اجرای این طرح به آموزش‌ و پرورش ‌ژاپن باز می‌گردد و این طرح قرار است در مناطق مختلف استان اردبیل اجرا شود.

وی تصریح کرد: اصل طرح شبیه‌سازی‌شده درس پژوهشی 9 مرحله است ولی با بررسی‌های لازم قرار است این طرح در 5 مرحله در استان اردبیل اجرا شود که اجرای این طرح مورد موافقت استاندار قرار گرفته ‌و برای این امر 100 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده‌شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش استان بیان کرد: در این طرح معلمان پایه متوسطه در کلاس تدریس شرکت خواهند کرد تا علاوه بر ارائه آموزش‌های نوین تدریس به معلمان، تعامل بین قشر فرهنگیان افزایش یابد که امیدواریم با اجرای این طرح شاهد تقویت تدریس معلمان در استان باشیم.

عبداللهی افزود: این طرح قرار است در مناطق خلخال، گرمی، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و اردبیل بعد از مهرماه برگزار شود و در این طرح هر هفته 2 جلسه تدریس توسط معلمان انجام خواهد شد و مهم‌ترین هدف این طرح رشد صلاحیت حرفه‌ای معلمان است.

وی با اشاره به اینکه جلسات مشاوره‌ای برای مدیران مدارس استان نیز امسال برگزار خواهد شد، گفت: در این راستا درصدد هستیم تا مدیران مدارس را با آخرین شیوه‌های نوین مدیریتی آشناسازیم تا مدارس به شکل مناسب‌تری در ارتقا سطح علمی کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش استان بیان کرد: جشنواره تدریس فعال مبتنی بر فناوری اطلاعات یک‌شنبه به میزبانی استان اردبیل در خانه معلم اردبیل افتتاح می‌شود و این جشنواره تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و در این جشنواره برای نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

عبداللهی بیان کرد: در جشنواره تدوین فعال مبتنی بر فناوری اطلاعات، 32 منطقه کشور شرکت خواهند کرد و در این جشنواره معلمان در تدریس درس زبان انگلیسی 3 باهم به رقابت خواهند پرداخت که اجرای این جشنواره نقش بسیار مهمی در ارتقا سطح تدریس زبان انگلیسی در مدارس خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش استان در حوزه فرهنگی رتبه برتر کشور در هفته بهداشت روانی و معرفی مشاغل را داشته است، گفت: حوزه فرهنگی آموزش‌وپرورش استان در اجرای اردوی دانش آموزان مناطق مرزی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon