۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های عمرانی بروجرد اختصاص یافت


160 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های عمرانی بروجرد اختصاص یافت

خبرگزاری تسنیم: فرماندار بروجرد گفت: ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ماده ۱۸۰ به پروژه‌های عمرانی شهرستان بروجرد اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، مسلم پور قاسمیان عصر امروز در کمیته توسعه و برنامه‌ریزی این شهرستان، اظهار داشت: اعتبارات ملی تخصیص‌یافته  دولت درسال 94 به شهرستان بروجرد ابلاغ‌شده که ضرورت دارد با دقت در موارد مهم و اولویت‌دار هزینه شود.

وی با اشاره به ضرورت تخصیص اعتبارت در محل‌های مناسب، افزود: مشکلاتی عدیده‌ای در حوزه‌های مختلف شهری و روستایی وجود دارد که می‌توان با تخصیص به‌جای اعتبارات تعلق‌گرفته به این شهرستان مشکلات مربوط به حوزه‌های مختلف را باهمت دستگاه‌های مرتبط برطرف کرد.

فرماندار بروجرد اشاره به اینکه اعتبارات شهرستان بروجرد درسال 94 نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش‌یافته، عنوان کرد: امیدواریم با مساعدت دولت کاهش اعتبارات در بخش‌های مختلف، با تخصیص از حوزه‌های ممکن جبران شده و دستگاه‌های متولی امر نیز با در نظر گرفتن مهم‌ترین اولویت‌های خود در صرف اعتبارات دقت کافی داشته باشند.

وی بابیان اینکه سال گذشته از محل اعتبارات ماده 180 برای بروجرد به ازای هریک از نمایندگان این شهرستان مبلغ 10 میلیارد تومان و درمجموع 20 میلیارد تومان تخصیص یافت، بیان کرد: امسال این اعتبار هشت میلیارد تومان است که درمجموع 16 میلیارد تومان از سوی شورای برنامه‌ریزی کشور به‌منظور توازن منطقه‌ای تخصیص‌یافته است.

پور قاسمیان با بیان اینکه از طریق تخصیص اعتبارات عمرانی فراتر از سال‌های گذشته مشکلات روستاهای بروجرد برطرف می‌شود، خاطرنشان‌کرد: با توجه به کاهش اعتبارات امسال، استاندار لرستان قول مساعد داده که با پیگیری‌های میزان اعتبارات موردنیاز دستگاه‌های اجرایی این شهرستان را از محل‌های پیش‌بینی‌شده تأمین کند.

وی با تأکید بر تخصیص 100درصدی اعتبارات در محل‌های تعیین‌شده، بیان کرد: انتقال اعتبارات یک دستگاه و هزینه آن در دستگاهی دیگر به دستور مدیران کل استان خلاف قانون بوده و با متخلفان برخورد می‌شود بنابراین ضرورت دارد مدیران شهرستانی نسبت به هزینه اعتبارات خود در محل‌های معین دقت کافی داشته باشند.

فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه یک میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان نیمه‌کاره مصلی این شهرستان تخصیص‌یافته است، افزود: برای اتمام پروژه بیمارستان آیت اله بروجردی این شهرستان که یکی از نیازهای مهم این منطقه است اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است.

وی اظهار داشت: به‌منظور اتمام پروژه پایش تصویری و تجهیز تمامی خیابان‌ها و معابر اصلی این شهرستان به دوربین‌های مداربسته 800 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/ ی
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon