تیم ملی ایران قهرمان شطرنج جام بین المللی سبلان اردبیل شد


تیم ملی ایران قهرمان شطرنج جام بین المللی سبلان اردبیل شد

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی ایران در رده انفرادی شطرنج جام بین المللی سبلان اردبیل مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

رئیس هیئت شطرنج استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: مسابقات جام سبلان اردبیل با شرکت 5 کشور گرجستان، عراق، آذربایجان، آمریکا و ایران به مدت یک روز در شهرستان توریستی سرعین برگزار شد که این مسابقات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود.

محمد رضا آذین با اشاره به اینکه در مسابقات شطرنج جام سبلان اردبیل در رده انفرادی امیررضا پوررمضان، اصغر قلی زاده و احسان قائم مقامی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند و همچنین شرکت کننده آذربایجانی مقام چهارم رده انفرادی شطرنج جام سبلان اردبیل را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه تنها شرکت کننده کشور آمریکا در این مسابقات نتوانست مقامی را به خود اختصاص دهد، گفت: تیم ملی شطرنج ایران در این مسابقات با قدرت ظاهر شد و توانست عناوین برتر این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیئت شطرنج استان اردبیل تصریح کرد: در مسابقات بین المللی جام سبلان اردبیل 60 شطرنج باز شرکت کرده بودند که 5 استاد بزرگ و 6 استاد بین المللی در این رقابت تنگاتنگ حضور داشتند و رقابت فشرده ای بین استاد بزرگان شطرنج جهان برپا بود.

آذین افزود: در این مسابقات 15 شطرنج باز اردبیلی نیز در تیم ملی شطرنج کشور حضور داشتند که اجرای بسیار خوبی در مقابل حریفان قدر بین المللی از خود نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه برای نفرات برتر این مسابقات جوایز بسیار نفیسی اهدا شد، گفت: در صدد هستیم با برنامه‌ریزی مناسب میزبانی مسابقات بین المللی شطرنج در استان اردبیل را افزایش دهیم که شهرستان سرعین در میزبانی مسابقات بین المللی جام سبلان بسیار موفق عمل کرد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon