جشنواره دوقلوها در اردبیل برگزار می‌شود


جشنواره دوقلوها در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل گفت: جشنواره دوقلوها اواخر تابستان در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

بابک پور پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در این جشنواره بزرگ تمام دوقلوهای مناطق مختلف استان اردبیل حضور خواهند داشت تا شاهد جشن بسیار زیبایی در اردبیل باشیم.

وی با اشاره به اینکه جشنواره دوقلوها و چند قلو ها سال گذشته به‌طور منظم و باشکوه در اردبیل برگزار شد، گفت: امسال نیز درصدد هستیم با حضور خانواده‌های دوقلوها این جشن را به‌صورت منظم و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در اردبیل برگزار کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل بیان کرد: در جشنواره دوقلوها علاوه بر اجرای موسیقی سنتی، خدمات مختلفی به خانواده‌های دوقلوها و گردشگران داخلی و خارجی ارائه خواهد شد و سوغات اردبیل ازجمله حلوای سیاه و آش دوغ بین حاضران در جشن به‌صورت رایگان توزیع می‌شود.

پور پناهی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره دوقلوها در سال‌های گذشته شور و حال خاصی رابین خانواده‌های اردبیلی ایجاد کرده است، اظهار کرد: تداوم برگزاری جشنواره‌های دوقلوها در اردبیل از سیاست‌های مهم سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل است که این جشنواره امسال به‌طور باشکوهی در اردبیل برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال جشنواره‌های مختلف فرهنگی و جنگ شادی باهمت شهرداری، شورای شهر اردبیل و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برگزار شده است که برگزاری این جشن‌ها نقش بسیار مهمی در ایجاد شورونشاط بین خانواده‌های اردبیلی داشته است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی اردبیل افزود: جشنواره اردبیل شهر مهربانی، هفته گذشته با حضور خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی خانواده‌های اردبیلی برگزار شد که این جشن شور و حال خاصی را در بین حاضران در جشن اردبیل، شهر مهربانی به وجود آورده بود.

پور پناهی با اشاره به اینکه در راستای ایجاد شورونشاط در بین خانواده‌های اردبیلی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در تمام مراکز تفریحی و گردشگری این شهرستان برنامه‌های مختلف فرهنگی اجرا می‌کند، گفت: امیدواریم در این راستا بتوانیم جشن‌های شورونشاط را در اردبیل افزایش دهیم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon