زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار در زنجان فراهم شده است


زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار در زنجان فراهم شده است

خبرگزاری تسنیم: رئیس خانه کارگری استان زنجان با اشاره به فرصت‌های خوب استان در زمینه نیروی کار و زیر‌ساخت‌های سرمایه‌گذاری گفت‌: زیر‌ساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری‌ها در استان فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مرتضی ریحانیان امروز در دومین همایش تجلیل از کارفرمایان برتر استان اظهار داشت: تمامی زیر ساخت‌های استان آماده پذیرش اشتغال‌، توسعه و سرمایه گذاری است که این امر با مشارکت همه مسولان استانی محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: استان زنجان ظرفیت‌های خوبی در زمینه نیروی انسانی ماهر دارا است که می‌تواند به عنوان یکی از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در استان مطرح شود.

رئیس خانه کارگری استان زنجان تاکید کرد: تعامل خوبی بین کارگران و کارفرمایان در استان وجود دارد و برگزاری این همایش‌ها فرصتی را برای هم اندیشی در بین مسئولان و تشکل‌ها فراهم می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت افزایش خدمات درمانی تامین اجتماعی عنوان کرد: یکی از مشکلات بیمه شدگان تامین اجتماعی کمبود پزشک متخصص در مراکز درمانی این سازمان است که لازم است تمهیداتی برای افزایش خدمات این سازمان به قشر کارگران در استان اندیشیده شود.

رئیس خانه کارگری استان زنجان بیان کرد: یکی از وظایف کارگران ایجاد آرامش در واحدهای تولیدی است که این امر با تامین نیاز‌های آن‌ها میسر می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon