نخستین نمایشگاه عکس طبیعت در اردبیل برگزار می‌شود


نخستین نمایشگاه عکس طبیعت در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نخستین نمایشگاه انفرادی عکس طبیعت توسط هنرمند اردبیلی موسی تقوی نمین در اردبیل برگزار می‌شود.

موسی تقوی نمین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: مراسم افتتاح نمایشگاه انفرادی عکس طبیعت ساعت 18 روز شنبه در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل با حضور مسئولان استانی افتتاح می شود و در این نمایشگاه عکس‌های با موضوع طبیعت در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در اولین نمایشگاه انفرادی عکس طبیعت 47 قطعه عکس از نقاط مختلف استان اردبیل در معرض نمایش گذاشته می شود و بیشتر موضوع این عکس از مناطق بکر و زیبای استان اردبیل است که تا 18 مرداد برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

هنرمند اردبیلی با اشاره به اینکه مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه انفرادی عکس طبیعت در اردبیل شناسایی توانمندی ها و ظرفیت های طبیعت استان اردبیل است، گفت: در صدد هستیم با برگزاری این نمایشگاه طبیعت زیبا و بکر استان اردبیل را به گردشگران داخلی و خارجی بشناسانیم.

تقوی نمین یکی از نیاز های اساسی استان اردبیل در حوزه هنر و فرهنگ را برگزاری نمایشگاه های عکس با موضوع‌های مختلف عنوان کرد و گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان استانی شاهد افزایش نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در اردبیل باشیم.

وی تصریح کرد: مردم استان اردبیل علاقه زیادی به فرهنگ، هنر و طبیعت دارند و ما با برگزاری این نمایشگاه در صدد هستیم خدمات کوچکی به این مردم ارائه دهیم و دستاورد های طبیعت استان اردبیل را به این عزیزان بشناسانیم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon