کارگروه حمایت از معلولین در سیرجان تشکیل می‌شود


کارگروه حمایت از معلولین در سیرجان تشکیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار سیرجان از تشکیل کارگروه حمایت از معلولین در فرمانداری سیرجان خبرداد و افزود: این کارگروه به رفع مشکلات معلولین اعم از فرهنگی و اجتماعی اقدام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در سیرجان، عصر امروز اولین مسابقه فوتبال کودکان سندروم یا 47 کروموزومی کشور در استادیوم ورزشگاه شهید تختی سیرجان برگزار شد.

در این مسابقه که بین کودکان 47 کروموزومی با تیم فوتبال گل گهر سیرجان برگزار شد تیم فوتبال کودکان سندروم با نتیجه 5 بر صفر تیم فوتبال گل گهر را شکست داد.

رضا محمودی مدیر کل ورزش و جوانان سیرجان این گردهمایی کودکان معلول و مسابقه را ابتکار بی‌نظیر و مهم و برای اولین بار در استان کرمان عنوان کرد و گفت : یکی از خروجی‌های ورزش صداقت و محبت است که امروز در سیرجان و در جمع کودکان سندروم سیرجان شاهد آن بودیم.

همچنین علی صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان هم با تاکید بر حق شهروندی برای معلولان این حرکت خوب را در راستای توجه به معلولین عنوان کرد و گفت : خیرین نقش مهمی را در برنامه‌های معلولین اجرا می‌کنند که امروز اولین حرکت مسابقه ای فوتبال بین معلولین و یک تیم عادی در کشور است و این حرکت زیبا می‌تواند الگو قرار گیرد.

 منصور مکی آبادی هم در این مراسم هدف از برگزاری این جشنواره را آگاه سازی جامعه نسبت به قشر معلول و توانمندی‌های آنان عنوان کرد و گفت: افراد جامعه با ارتباط با معلولان می‌توانند نیازهای آن‌ها را برطرف کنند.

فرماندار سیرجان بر تشکیل کارگروه حمایت از معلولین در فرمانداری سیرجان خبرداد و افزود: این کارگروه به رفع مشکلات معلولین اعم از فرهنگی و اجتماعی اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon