نخستین المپیاد ورزشی زیر ۱۶ سال در اردبیل آغاز شد


نخستین المپیاد ورزشی زیر 16 سال در اردبیل آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: نخستین المپیاد ورزشی زیر ۱۶ سال با حضور مسئولان کشوری و استانی دقایقی پیش در ورزشگاه تختی اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ایوب بهتاج در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی زیر 16 سال در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: المپیاد ورزشی زیر 16 سال برای نخستین بار در 25 رشته ورزشی همزمان با شهرستان اردبیل در 8 استان دیگر نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی زیر 16 سال در اردبیل تا 23 مردادماه ادامه خواهد داشت، گفت: مهم‌ترین اهداف این المپیاد استعدادیابی نخبگان ورزشی پایه در 14 رشته است که امیدواریم با برگزاری این المپیاد تحول عظیمی در پویایی ورزش استان به وجود آوریم.

وی تصریح کرد: در المپیاد ورزشی زیر 16 سال اردبیل بیش از 700 ورزشکار در 14 رشته ورزشی حضور دارند که 450 ورزشکار آقا و 350 ورزشکار نیز خانم هستند که باهم به رقابت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: در المپیاد ورزشی زیر 16 سال اردبیل مربیان و کمیته فنی متخصص و کاردان برای استعدادیابی حضور خواهند داشت تا نفرات برتر این المپیاد برای درخشش در آینده به کشور معرفی شوند.

وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی زیر 16 سال 23 مردادماه در اردبیل برگزار می‌شود و به نفرات این مسابقات، حکم، مدال و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

در مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد زیر 16 سال اردبیل، ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی با به دست گرفتن پرچم جمهوری اسلامی ایران شروع این المپیاد را رقم زدند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon